Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Accounting is constantly evolving as a business vernacular. In general, it spans an extensive array of topics ranging from financial statements and audits to non-financial disclosures and accounting education. The scope of topics covered by accounting changes with the environment thereby contributing to its development. Concepts like integrated reporting, Key Audit Matters (KAMs), generation Z and e-learning were not so popular several years ago. The future will see the advent of new issues, ide...
62,96  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,04 
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny i konsekwencji oraz kluczowych umiejętności z zakresu telemarketingu (umawianie spotkań), psychologii (rozumienie potrzeb klienta) i sprzedaży (finalizowanie umów). Dlatego oddaję w Twoje ręce model AIDDA(S), który pomaga skutecznie utrzymać kontrolę nad proce...
19,83  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 39,17 
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet b...
61,44  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 27,56 
Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu w budowaniu strategii tożsamości marki, nigdy też nie determinowała tak dalece jej wizerunku. Tendencja ta przejawia się, począwszy od produktów sygnowanych nazwiskiem artystów, przez kompleksowe strategie komunikacyjne, aż po powstawanie korporacyjnych kolekcji sztuki, własnych muzeów i czasowych artystycznych przestrzeni. Niekończąca się droga od idei do ideału będąca procesem tak charakterystycznym dla sztuki może być także atrakcyjn...
35,28  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,72 
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania...
35,20  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,80 
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze...
25,54  37,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,46 
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności. ...
31,00  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,90 
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obsza...
54,75  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,25 
Książka pt. Wybrane algorytmy postępowania w chorobach układu trawiennego pod redakcją prof. Barbary Skrzydło-Radomańskiej to długo wyczekiwana pozycja na rynku publikacji medycznych. Skierowana jest do lekarzy różnych specjalności: gastroenterologów, lekarzy rodzinnych, internistów oraz wszystkich specjalistów zajmujących się terapią i diagnostyką tych chorób. Dolegliwości ze strony układu trawiennego są dla pacjentów często bardzo kłopotliwe i w znaczący sposób przyczyniają się do obniżenia ja...
71,28  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 27,72 
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześ...
20,02  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,98 
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i re...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi...
37,90  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,00 
Buyer Persona ? a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i  skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i  technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie ? choć obecnie robi to wiele osób ? o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj ? pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie n...
33,86  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,04 
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny? Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i decyzje zakupowe. Każdy kandydat jest przyszłym potencjalnym pracownikiem, klientem czy partnerem biznesowym firmy, dlatego warto patrzeć na niego nie tylko z perspektywy HR. W książce znajdziesz opis modeli i ...
46,52  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,48 
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać...
87,44  109,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,46 
zy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście i na to pytanie próbuje odpowiedzieć. W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie. Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby rob...
21,49  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,51 
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady. To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka st...
32,50  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,40 
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas ...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich bad...
37,36  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,54 
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania ...
38,71  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,19 
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na je...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.<BR>Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnyc...
27,36  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,64 
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efe...
34,40  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,60 
Istnieją co prawda dziedziny działalności bardziej szkodliwe niż wzornictwo przemysłowe, ale jest ich bardzo niewiele. W środowisku, które znajduje się wstanie wizualnego, fizycznego i chemicznego zniszczenia, najlepszą i najprostszą rzeczą, jaką mogliby dla ludzkości zrobić architekci, projektanci przemysłowi, planiści itp.., byłoby całkowite zaprzestanie działalności. W tej książce przyjmuję jednak stanowisko bardziej alternatywne - sądzę, że zamiast zawieszać działalność, moglibyśmy zacząć dz...
42,48  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,52 
W świecie wysokiego bezrobocia, gdy gospodarka potrzebuje nowych miejsc pracy, by się odrodzić, któż nie pragnie rozwiązania, które szybko uzdrowi sytuację? Wielu zwraca się ku rządowi, ale coraz lepiej widać, że rządy nie są w stanie tworzyć prawdziwych miejsc pracy. Mało znaną prawdą jest to, że tylko jedna grupa ludzi jest w stanie przywrócić na świecie dobrą koniunkturę: to przedsiębiorcy, a w szczególności przedsiębiorcy z dotykiem Midasa....
35,74  47,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,26 
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z ,,życia korporacji".Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywa...
43,59  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,41 
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze; radzić sobie podczas wystąpień publicznych; współpracować z mediami; wykorzystać internet w kampanii wyborczej; zaplanować i efektywnie realizować działania z zakresu wyborczego PR. Dodatkowo otrzymasz wiele cennych informacji pr...
36,41  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,49 
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka ...
39,30  54,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,70 
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-ma...
50,33  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,57 
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tem...
40,47  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,43 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.