Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojow...
28,94  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,96 
Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi ...
23,69  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,21 
„ABC. Jak inwestować w nieruchomości” – to lektura obowiązkowa dla początkujących i bardziej doświadczonych inwestorów. Dzięki niej każdy czytelnik może zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą między innymi tego: • jak stać się majętnym dzięki inwestowaniu w nieruchomości • jak pokonać mity, które powstrzymują nas od działania • jak znaleźć nieruchomość z potencjałem do generowania znacznego zysku i jak zwiększać swój przychód, stosując sprawdzone techniki zarządzania nieruchomościami • jak oceniać ...
35,74  47,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,26 
Świetne zespoły ostatecznie odnoszą sukces - wbrew wszelkim przeciwnościom. Kodeks honorowy spaja taki zespół w trudnych sytuacjach. Sprawia, że jego członkowie trzymają się określonych standardów zachowania, dążą do konkretnych wyników i - co najważniejsze - poczuwają się do odpowiedzialności przed sobą nawzajem. Ludzie, którzy to wiedzą, mają ogromną przewagę na rynku. Po przeczytaniu tej książki także i Ty będziesz mógł ją zdobyć. ABC. Jak zbudować zespół, który zwycięża sprawi, że będziesz...
35,74  47,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,26 
Stan prawny na dzień 1.03.2018 Jak założyć i prowadzić własną firmę? Księgowość Twojej Firmy (ryczałt, księga przychodów i rozchodów, VAT). Jak Cię rozliczy Urząd Skarbowy? ...
54,81  74,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,19 
ABC sprawozdań finansowych jak je czytać, interpretować i analizować
54,05  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,95 
Bogactwo narodów Adama Smitha ukazało się po raz pierwszy w 1776 roku. Niemal od razu zostało uznane za dzieło fundamentalne dla zrozumienia ekonomii i stanowi podstawę myśli wolnorynkowej. W swej dowcipnej książce P.J. O'Rourke pokazuje, dlaczego myśl Smitha wciąż zachowuje aktualność i dlaczego to, co dziś oczywiste, uchodziło kiedyś za rewolucyjne. P.J. O'Rourke jest autorem trzynastu bestsellerów, w tym Eat the Rich, Give War a Chance, CEO of the SOFA. Regularnie pisuje do "Atlantic Monthly"...
18,92  24,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,98 
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a...
24,09  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,81 
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia ...
40,04  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,96 
Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Wśród zaprezentowanych zagadnień: geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; polityka agencji ratingowych w dobie pande...
49,14  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,86 
50,77  62,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,23 
45,62  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,28 
Wśród naukowców zajmujących się zarządzaniem i ekonomią znaczącą rolę zaczęła ostatnio odgrywać grupa wyróżniająca się młodością, ambicją, skłonnością do przekraczania barier, pomysłowością. Są to doktoranci. Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechn...
32,15  54,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,80 
Aktywne ćwiczenia szkoleniowe zostały opracowane w taki sposób, aby były zaskakujące, dynamiczne, pełne dramaturgii i zapewniały niezapomniane wrażenia. Dzięki temu szkolenie pozostaje dłużej w pamięci jego uczestników, gwarantuje osiągnięcie celów szkoleniowych i pozwala uzyskać trwałe efekty. Ćwiczenia powstały na podstawie trzydziestopięcioletniego doświadczenia autora w zawodzie trenera i projektanta szkoleń. W trakcie aktywnych ćwiczeń szkoleniowych stosuje się gry, symulacje, scenki i wizu...
212,16  249,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 36,84 
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w fi rmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich fi rmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjneg...
22,44  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,46 
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki bizne...
46,71  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,19 
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki bizne...
30,34  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,56 
Wyjątkowy słownik pojęć, które składają się na sukces. Bob Proctor to postać, która milionom czytelników kojarzy się z sukcesem. Doskonalił się pod skrzydłami pioniera w dziedzinie rozwoju osobistego, Earla Nightingale'a. Najpierw z wielkim powodzeniem próbował swoich sił w biznesie, a następnie skupił się na prowadzeniu wykładów i rozwijaniu myśli i zasad sformułowanych przez Napoleona Hilla. W dziedzinie motywacji biznesowej Proctor osiągnął ten sam poziom co Stephen Covey czy Og Mandino, tyle...
25,69  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,21 
Zaprojektuj sukces! Diabeł tkwi w projekcie. Nie sztuką jest określić cel firmy, skonstruować strategię ekspansji na rynku czy też przygotować plany rozwoju. Prawdziwym wyczynem jest te zadania faktycznie zrealizować! Projekt -- w przeciwieństwie do bieżącej działalności zarówno dużych korporacji, jak i kilkuosobowych przedsiębiorstw -- wymaga szczególnego, zorientowanego na cele podejścia i sposobu myślenia. Kierownik projektu musi być dobrym szefem, twardym administratorem i skutecznym negoc...
13,69  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,31 
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom (). Technologie pozwalają nam współtworzyć świat, którego jesteśmy częścią, sprawiają, że odgrywamy rolę - parafrazując informatyczne terminy - administratora rzeczywistości zamiast być tylko jej konsumentem. Przyszłość, niezależnie od segmentu, rynku, kraju czy gospod...
60,39  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,61 
61,43  75,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,57 
Uwarunkowania technologiczne, gospodarcze i społeczne, jakie występują we współczesnej gospodarce, przyczyniają się do ograniczenia roli tradycyjnego systemu finansowego i determinują rozwój alternatywnych finansów. Analiza zmian zachodzących w systemie finansowym i jego otoczeniu wskazuje, że jesteśmy świadkami ewolucji w zachowaniu się klientów, formy zaspokajania ich potrzeb finansowych i coraz większych możliwości wykorzystywania w tym zakresie nowych technologii. Czy alternatywne finanse po...
57,49  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,51 
Monografia przedstawia wybrane możliwości inwestycyjne, stanowiące opłacalną alternatywę dla depozytów bankowych. Ich dobór został podyktowany odmienną specyfiką poszczególnych form alokacji kapitału, stopami zwrotu (w latach 2011-2020), a także zróżnicowanym poziomem ryzyka. Książka składa się z czterech części. W pierwszym rozdziale omówiono uwarunkowania alokacji kapitału inwestorów indywidualnych, które to stanowią tło teoretyczne do dalszych rozważań. W szczególności zdefiniowane zostały ce...
40,95  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,05 
Tematyka książki ogniskuje wokół metod dywersyfikacji portfela inwestycyjnego innych niż tradycyjne (jak akcje czy obligacje). Zawarto w niej wyniki badań dotyczących form inwestycji powszechnie uznanych za tzw. alternatywne (fundusze hedgingowe, inwestycje w nieruchomości, surowce, rynki walutowe, produkty strukturyzowane, fundusze private equity, metale szlachetne czyinstrumenty o charakterze kolekcjonerskim). Dużym atutem książki jest to, że została przygotowana przez zespół naukowców i prakt...
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! Wykonawca oprogramowania otrzymuje w ten sposób jedynie wnioski dotyczące efektów wadliwego działania aktualnego systemu zarządzania, ale dale...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą...
41,41  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,59 
Celem książki jest zaprezentowanie wybranych metod oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw w znaczących sektorach gospodarki, tj. sektorze ochrony zdrowia, budownictwa i transportu, a następnie dokonanie wszechstronnej analizy finansowej ze szczególnym uwzględnieniem zagrożenia upadłością. Wśród omówionych tematów: metodologia analizy finansowej - wstępnej i wskaźnikowej modele wczesnego ostrzegania, mogące służyć zarówno do predykcji upadłości, jak również do oceny bieżącej sytuacji finansowe...
42,21  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,79 
49,94  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,06 
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
W prezentowanym wydaniu książki uwzględniono przede wszystkim zmiany w zakresie wymogów formalnoprawnych dotyczących publikacji sprawozdań finansowych przez emitentów papierów wartościowych, jak również nowe standardy dotyczące badania sprawozdań finansowych. Wskazano na zmiany, jakie zaszły w sprawozdawczości finansowej według MSSF. Autorzy uwzględnili zmiany prawne w składaniu sprawozdań finansowych od 2018 roku. Zwrócono uwagę na zmniejszenie znaczenia papierowego zasobu KRS i przejmowaniu te...
59,31  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,69 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.