Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
W książce przedstawiono charakterystykę procesów zarządzania zasobami ludzkimi, stosowanych zazwyczaj w polskich organizacjach na tle rozwiązań stosowanych w współczesnych międzynarodowych firmach, np. istota New Public Management. Przedstawiono również istotę, cele i modelowe ujęcie procesu zarządzania zasobami ludzkimi oraz system polityki personalnej. Zaprezentowano i omówiono wybrane etapy zarządzania zasobami ludzkimi: planowanie zatrudnienia, rekrutację i selekcję. Wykazano podobieństwa i ...
79,95 
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej? Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć! Wiedza, która zaprocentuje W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem. Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprow...
30,01  32,90 
Oszczędzasz: 2,89 
Bezpieczeństwo antyterrorystyczne budynków użyteczności publicznej. Terroryzm-zamachy-sprawcy...Tom III - (red.) Wiśniewska-Paź Barbara, Stelmach Jarosław...
39,78  49,99 
Oszczędzasz: 10,21 
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżk...
39,93  52,50 
Oszczędzasz: 12,57 
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki, właścicielka prężnie działającej firmy z tej branży, tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy, w którym sukces zależy od umiejętnego podtrzymywania sieci kontaktów. Lu...
34,45  49,90 
Oszczędzasz: 15,45 
Powiedz mi to po polsku" często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowani...
42,58  52,00 
Oszczędzasz: 9,42 
33,83  49,00 
Oszczędzasz: 15,17 
Spełniam te marzenia moich klientów, których nikt inny nie potrafi, a nawet nie próbuje spełnić. Bluefisherzy potrafią załatwić wszystko. Naprawdę w s z y s t k o. Steve Sims realizuje nieprawdopodobne zlecenia i spełnia nawet najśmielsze marzenia klientów. Ślub w Watykanie, prywatny koncert Andrei Bocelli, czy nawiązanie kontaktu z potężnymi potentatami biznesowymi, takimi jak Elon Musk, to tylko niektóre z wielu projektów, nad którymi pracował. W książce chodzi jednak o coś znacznie ważniejsze...
27,08  39,90 
Oszczędzasz: 12,82 
Czy wiesz, jak pokierować swoim życiem, żeby z teraźniejszości przenieść się tam, gdzie chcesz być za najbliższych pięć, dziesięć czy nawet pięćdziesiąt lat? Wiemy, że moglibyśmy żyć pełniej, realizując plany i marzenia, ale dni mijają, a my nie robimy nic w tym kierunku. A przecież nie powinno tak być. I nie musi. W swoim przewodniku M. Hyatt i D. Harkavy omawiają proste, lecz skuteczne zasady, które krok po kroku pomogą ci odzyskać kontrolę, świadomie zaplanować swoje życie i wyznaczyć właściw...
30,34  39,90 
Oszczędzasz: 9,56 
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie! Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych. Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, ...
47,63  69,00 
Oszczędzasz: 21,37 
Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania. W części teoretycznej szczególną uwagę poświęcono omówieniu istoty zarządzania różnorodnością, zalet i wad tej strategii, także jej miejsca w procesie szerzej pojętego procesu zarządzania organizacją, w tym zarządzania ludźmi. W części empirycznej dokonano prezentacj...
43,81 
Ta książka jest błyskotliwą refleksją nad sposobem, w jaki dzisiejszy świat prowadzi działalność gospodarczą. Ludzie biznesu inwestują uzyskiwane dochody w rozwój swoich firm, tak aby IPO (pierwsza publiczna oferta akcji spółki na giełdzie) było jak najatrakcyjniejsze. Zarobione pieniądze przeznaczają na rozliczne plany inwestycyjne mające zapewnić im bezpieczeństwo finansowe na emeryturze. Jednocześnie gołym okiem widać szybko rosnącą przepaść między biednymi a bogatymi, podczas gdy dobroczynno...
16,89  24,90 
Oszczędzasz: 8,01 
Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracown...
33,83  49,00 
Oszczędzasz: 15,17 
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz pojęcia, kto i w jaki sposób wykorzysta zdobytą w ten sposób władzę. Brzmi to okropnie? Jest je...
27,54  39,90 
Oszczędzasz: 12,36 
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa...
33,83  49,00 
Oszczędzasz: 15,17 
Projektanci Kotlina postawili na pragmatyzm. Oznacza to, że do dziś wszystkie decyzje związane z rozwojem języka są podejmowane z uwzględnieniem potrzeb biznesowych: produktywności, skalowalności, prostej konserwacji, niezawodności i wydajności. Od początku szczególną uwagę zwraca się również na bezpieczeństwo, czytelność, wielokrotne używanie kodu, łatwość użycia narzędzi i możliwości współdziałania z innymi językami. Bardzo ważna okazała się też wydajność zarówno działania kodu, jak i pracy pr...
48,44  69,00 
Oszczędzasz: 20,56 
W książce znajdziesz: niezbędną wiedzę na temat sprzętu oraz farb używanych przez face painterów opis technik stosowanych przy malowaniu twarzy praktyczne rady dotyczące organizacji pracy face paintera opisy najczęstszych grzeszków popełnianych podczas malowania wskazówki na temat reklamy i współpracy z klientami Pamiętam czasy, kiedy zaczynałem swoją przygodę z animacją. Nie było wtedy miejsca, gdzie animatorzy mogliby dzielić się swoją wiedzą. Nie było szkoleń, kursów, podcastów, a o książkach...
41,83  48,14 
Oszczędzasz: 6,31 
Recenzowana książka [] dotyczy aktualnej i ciekawej problematyki, jeszcze nie w pełni rozpoznanej na gruncie polskim. Z tych względów może być pozycją użyteczną dla teoretyków i praktyków zajmujących się nadzorem korporacyjnym i finansami przedsiębiorstw. prof. dr hab. Magdalena Jerzemowska, Uniwersytet Gdański Recenzowane opracowanie [] wpisuje się w popularny zarówno w Polsce, jak i na świecie nurt badań na temat różnorodności organów statutowych, które są prowadzone w obszarze ładu korporacyj...
37,84  46,20 
Oszczędzasz: 8,36 
Ręce, głowa i serce sprzedawcy "Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać" tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A spr...
27,37  39,00 
Oszczędzasz: 11,63 
Wieloletni inwestor giełdowy i redaktor serwisu finansowego Investorsi.pl, a także autor cieszącej się dużym zainteresowaniem książki pt. Czas na giełdę!, przygotował kolejną wartościową publikację. Skierowana jest ona do wszystkich osób zainteresowanych inwestowaniem swoich pieniędzy na szeroko rozumianym rynku kapitałowym. Przekazana wiedza wybiega poza suchą teorię i pomaga zrozumieć funkcjonowanie rynków w praktyce, dzięki wieloletniemu doświadczeniu autora, Daniela Sokołowskiego. Publikacja...
35,59  39,00 
Oszczędzasz: 3,41 
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie sil...
33,83  49,00 
Oszczędzasz: 15,17 
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpo...
47,63  69,00 
Oszczędzasz: 21,37 
Tematyka opracowania jest aktualna i interesująca, co więcej, niektóre z prezentowanych zagadnień nie były do tej pory przedmiotem szerszych rozważań, co podkreśla ich oryginalność. Poszczególne analizy uporządkowano tematycznie. Pierwsza dotyczy ogólnego zagadnienia, jakim jest zachowanie konsumentów na rynku inwestycji alternatywnych o charakterze finansowym znalazły się tutaj dwa opracowania dotyczące walut wirtualnych oraz jedno na temat funduszy hedgingowych i ich znaczenia dla ryzyka syste...
27,52  33,60 
Oszczędzasz: 6,08 
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Skomplikowane systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach błyskawicznego rozwoju mikrousług i technologii rozproszonych, ale można nad nią zapanować. Odpowiednio zaplanowane testy i eksperymenty pozwalają wykryć podatności i zapobiec wystąpieniu problemów, zanim zaczną utrudniać realizację celów biznesowych firmy. Relatywnie nowym, lecz wyjątkowo obiecującym narzędz...
48,44  69,00 
Oszczędzasz: 20,56 
Jak żyć i prowadzić biznes w USA Jak przejść drogę od zera do milionera? Co zrobić, by spełnił się amerykański sen? Wiele historii, przedstawionych w filmach i książkach, odpowiada na te właśnie pytania. Niewiele z nich jednak ma oparcie w rzeczywistości. Jak buduję Amerykę to biografia człowieka, któremu udało się stworzyć doskonale prosperujące przedsiębiorstwo budowlane zupełnie od podstaw. Przywołując autentyczne wydarzenia ze swojego życia, autor podpowiada, w jaki sposób osiągnąć zamierzon...
20,00  29,99 
Oszczędzasz: 9,99 
Znajdziesz tu zbiór wiedzy na temat różnych metod inwestowania. Kursoksiążkę tworzyli praktycy w swoich dziedzinach. Praktycy, którzy łącznie posiadają kilkaset nieruchomości, kilkadziesiąt kilogramów metali szlachetnych, kilkanaście sztuk bitcoina (1 sztuka to ponad 250 tys złotych), kilka milionów na rynkach finansowych. Od kogo można nauczyć się więcej, jak właśnie od nich? Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że według różnych badań ponad 80% Polaków nie posiada oszczędności, nie odkłada na p...
88,53  97,00 
Oszczędzasz: 8,47 
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć. W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy....
26,55  34,90 
Oszczędzasz: 8,35 
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób r...
27,54  39,90 
Oszczędzasz: 12,36 
Pandemia koronawirusa nie tylko przewróciła do góry nogami nasz sposób życia i styl bycia. Z jednego strony otworzyła dziesiątki możliwości skutecznych, aczkolwiek ryzykownych inwestycji. Z drugiej, przypomniała, jak kruche mogą być podstawy decyzji inwestycyjnych. To książka, w której nie znajdziesz gotowych recept i rekomendacji. Nie podsunie - niekiedy hochsztaplerskich - pomysłów, jak zarobić szybko i dużo. To książka, która ma wam przypomnieć, że strach przed stratą jest naturalną częścią ż...
30,42  39,99 
Oszczędzasz: 9,57 
Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, pr...
27,54  39,90 
Oszczędzasz: 12,36 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.