Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
W książce przedstawiam przemiany zachodzące w Polsce od 1956 roku, to jest od czasu, gdy przybyłem jesienią na studia w Uniwersytecie Warszawskim. Czerwiec 1956, a potem jesień 1956 to był kolejny nowy początek w historii naszego kraju. Najwięcej uwagi poświęcam jednak okresowi 19892019. Pokazuję Polskę jako aktywnego członka rodziny europejskiej. Dopiero od 1989 roku realia zewnętrzne umożliwiły pełnienie tej funkcji w pełniejszym wymiarze. Odległy kiedyś świat zewnętrzny jest de facto naszym ś...
24,57  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,43 
Czy korporacja to piękna czy bestia? My sami decydujemy, na ile korporacja nas przeżuje i wypluje! Celem Autorki książki jest pomagać ludziom i firmom osiągać cele biznesowe i jednocześnie pozostawać w zgodzie ze sobą. Pracownicy firm oprócz inspiracji odkryją, że praca jest także czymś, z czego czerpiemy radość. Odkryją również, że możliwe jest zwiększenie poczucia własnego wpływu w pracy i w życiu prywatnym. A co jeśli straciliście, jak by się wydawało, pracę życia? Przelew na konto każdego mi...
34,01  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,99 
W książce przedstawiono charakterystykę procesów zarządzania zasobami ludzkimi, stosowanych zazwyczaj w polskich organizacjach na tle rozwiązań stosowanych w współczesnych międzynarodowych firmach, np. istota New Public Management. Przedstawiono również istotę, cele i modelowe ujęcie procesu zarządzania zasobami ludzkimi oraz system polityki personalnej. Zaprezentowano i omówiono wybrane etapy zarządzania zasobami ludzkimi: planowanie zatrudnienia, rekrutację i selekcję. Wykazano podobieństwa i ...
79,95 
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej? Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć! Wiedza, która zaprocentuje W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem. Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprow...
30,01  32,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,89 
Bezpieczeństwo antyterrorystyczne budynków użyteczności publicznej. Terroryzm-zamachy-sprawcy...Tom III - (red.) Wiśniewska-Paź Barbara, Stelmach Jarosław...
39,78  49,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,21 
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 - prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. D...
101,47  147,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 45,53 
Koncepcja big data zmieniła zasady gry w biznesie. Wiele osób z kadry zarządczej nie rozumie specyfiki tego rodzaju danych: ogromnych, szybko narastających, często niepasujących do tradycyjnej struktury. Są one zasadniczo różne od konwencjonalnych danych, zarówno pod względem wielkości, jak i złożoności. Rzucają nowe wyzwania, stwarzają nowe możliwości, zacierają tradycyjne granice konkurencji i zmuszają do zmiany paradygmatów pozyskiwania wartości z danych. Big data i data science wraz z uczeni...
41,28  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,72 
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżk...
34,99  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,01 
Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżk...
39,93  52,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,57 
MLM, czyli multi level marketing, polega na dystrybucji produktu lub usługi poprzez alternatywny dla sklepów kanał sprzedaży. Tym kanałem jest sieć dystrybutorów, czyli partnerów, współpracowników, osób, które podjęły współpracę z firmą MLM. Tyle definicji prosto z podręczników. Autorka książki, właścicielka prężnie działającej firmy z tej branży, tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy, w którym sukces zależy od umiejętnego podtrzymywania sieci kontaktów. Lu...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
"Biznes zgodny z Biblią" to książka napisana głównie dla tych, którzy uznają moralny autorytet Biblii. Jednak z całą pewnością okaże się ogromnie użyteczna dla wszystkich ludzi interesu. Gwarancją tego jest ogromne doświadczenie Autora, człowieka biznesu, od wielu lat właściciela dużej firmy konsultingowej. Prawdziwe historie ze świata biznesu, z życia wzięte przykłady sukcesów i porażek, wnikliwe obserwacje, niezwykle trafne spostrzeżenia, cenne uwagi i praktyczne porady - to i jeszcze więcej z...
41,99 
39,69  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,21 
Powiedz mi to po polsku" często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowani...
42,58  52,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,42 
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Spełniam te marzenia moich klientów, których nikt inny nie potrafi, a nawet nie próbuje spełnić. Bluefisherzy potrafią załatwić wszystko. Naprawdę w s z y s t k o. Steve Sims realizuje nieprawdopodobne zlecenia i spełnia nawet najśmielsze marzenia klientów. Ślub w Watykanie, prywatny koncert Andrei Bocelli, czy nawiązanie kontaktu z potężnymi potentatami biznesowymi, takimi jak Elon Musk, to tylko niektóre z wielu projektów, nad którymi pracował. W książce chodzi jednak o coś znacznie ważniejsze...
27,08  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,82 
Doradca finansowy oraz certyfikowany trener sukcesu Beau Henderson proponuje nowe spojrzenie na kwestię budowania majątku i inwestowania. Powie ci o pieniądzach coś, czego nie usłyszysz od nikogo innego. Wyjaśni ci, czym pieniądze są i czy one mają służyć tobie, czy ty im. Przedstawi też wpływ pieniędzy na różne sfery twojego życia, w tym na twoje zdrowie, relacje z innymi ludźmi i działalność biznesową. Bardzo niewielu ludzi potrafi jednocześnie dobrze gospodarować pieniędzmi i budować życie, k...
25,92  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,98 
Czy wiesz, jak pokierować swoim życiem, żeby z teraźniejszości przenieść się tam, gdzie chcesz być za najbliższych pięć, dziesięć czy nawet pięćdziesiąt lat? Wiemy, że moglibyśmy żyć pełniej, realizując plany i marzenia, ale dni mijają, a my nie robimy nic w tym kierunku. A przecież nie powinno tak być. I nie musi. W swoim przewodniku M. Hyatt i D. Harkavy omawiają proste, lecz skuteczne zasady, które krok po kroku pomogą ci odzyskać kontrolę, świadomie zaplanować swoje życie i wyznaczyć właściw...
30,34  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,56 
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching, który pomógł wielu liderom w transformacji ich zawodowego życia, udowadnia, że poznanie odpowiedzi na to proste z pozoru pytanie może dramatycznie zmienić nasze życie. Bo to cel daje powód do rozwoju, pokonywania przeszkód oraz realizacji potencjału. A umiejętność połączenia życiowej misji (celu i...
33,86  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,04 
54,03  67,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,87 
42,58  52,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,42 
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci. Niestety na co dzień zdajemy się ignorować tę prawidłowość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiętne momenty. Przykłady mo...
33,86  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,04 
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie! Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych. Jeżeli zatem myślisz o tym, by w swojej - małej lub większej - firmie działać szybciej, ...
47,63  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,37 
Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania. W części teoretycznej szczególną uwagę poświęcono omówieniu istoty zarządzania różnorodnością, zalet i wad tej strategii, także jej miejsca w procesie szerzej pojętego procesu zarządzania organizacją, w tym zarządzania ludźmi. W części empirycznej dokonano prezentacj...
43,81 
Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations, o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations, o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć au...
32,13  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,77 
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne ...
29,66  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,34 
Ta książka jest błyskotliwą refleksją nad sposobem, w jaki dzisiejszy świat prowadzi działalność gospodarczą. Ludzie biznesu inwestują uzyskiwane dochody w rozwój swoich firm, tak aby IPO (pierwsza publiczna oferta akcji spółki na giełdzie) było jak najatrakcyjniejsze. Zarobione pieniądze przeznaczają na rozliczne plany inwestycyjne mające zapewnić im bezpieczeństwo finansowe na emeryturze. Jednocześnie gołym okiem widać szybko rosnącą przepaść między biednymi a bogatymi, podczas gdy dobroczynno...
16,89  24,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,01 
Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracown...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz pojęcia, kto i w jaki sposób wykorzysta zdobytą w ten sposób władzę. Brzmi to okropnie? Jest je...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Projektanci Kotlina postawili na pragmatyzm. Oznacza to, że do dziś wszystkie decyzje związane z rozwojem języka są podejmowane z uwzględnieniem potrzeb biznesowych: produktywności, skalowalności, prostej konserwacji, niezawodności i wydajności. Od początku szczególną uwagę zwraca się również na bezpieczeństwo, czytelność, wielokrotne używanie kodu, łatwość użycia narzędzi i możliwości współdziałania z innymi językami. Bardzo ważna okazała się też wydajność zarówno działania kodu, jak i pracy pr...
48,44  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,56 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.