Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduInformatyka

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Nr dopuszczenia 494/2012. Co wyróżnia tę serię? •Dynamizm •Atrakcyjne elementy graficzne •Nowoczesna forma •Ćwiczenia zachęcające do współpracy, aktywności i kreatywności...
35,84  43,75 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,91 
Interdyscyplinarny podręcznik podzielony na 30 lekcji z komputerem. Tematy zajęć komputerowych są powiązane z innymi przedmiotami.Podczas lekcji z komputerem w klasie 6. uczniowie będą tworzyć filmy, infografiki i glog, będą też uczyć się angielskich słówek, rozwiązywać zadania matematyczne, pracować w chmurze, zwiedzać komputerowe planetaria. Dowiedzą się, jak założyć i prowadzić blog, w jaki sposób wyznaczać datę i obliczać czas. Udoskonalą umiejętność programowania w językach Logo i Scratch. ...
27,81  33,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,39 
Autorzy położyli szczególny nacisk na warstwę ćwiczeniową, wychodząc z założenia, że podczas nauki informatyki uczniowie powinni zdobyć przede wszystkim podstawowe umiejętności w zakresie obsługi komputera oraz korzystania z programów użytkowych w stopniu odpowiadającym poziomowi kształcenia, a co za tym idzie, możliwościom uczniów. ...
24,12  26,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,28 
Zbiór ćwiczeń uzupełniających opracowany został z myślą o tych uczniach, którzy mają zajęcia z informatyki w szkole podstawowej w klasach IV-VI w cyklu dłuższym niż 70-godzinny. Zawarty w książce bogaty zestaw ćwiczeń może być przydatny także na za-jęciach pozalekcyjnych, np. w ramach kółka informatycznego. Dodatkowo ćwiczenia uzupełniono płyta CD, która zawiera m.in. prezentacje, testy, program antywirusowy oraz zestawy plików ćwiczeniowych, wśród których znajdują się rysunki, teksty i arkusze....
14,70 
Podręcznik realizuje cele zawarte w Podstawie programowej - uczy podstawowych zasad posługiwania się komputerem i technologia informacyjną. Zawiera ponad 330 ćwiczeń i zadań sprawdzających oraz 180 pytań i problemów - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny podręcznika pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. CD dla ucznia stanowi integralną część podręcznika. Podręcznik jest: trwały - przygotowany w oprawie szytej i klejonej w...
30,16 
Ta książka Cię zabierze na wycieczkę po komputerze! Co Ty na to, by wreszcie uczyć się, mając przy tym mnóstwo radości? Razem z Twoimi przyjaciółmi, Zuzią Poziomką, Martynką Malinką, Tomkiem Ananasem i Jasiem Cytrynką, przeniesiesz się do niezwykłej krainy wiedzy. Szybko otwórz książkę, odpal płytę CD i zacznij zabawę z komputerem. Zobaczysz, jak wkrótce Twoje ulubione gry, quizy, puzzle i krzyżówki będą Ci pomagać w nauce. Ważne definicje, pojęcia, ciekawostki, uwagi oraz informacje do zapamięt...
9,90 
„Trening czyni mistrza” - dobrze znasz to powiedzenie. I chociaż komputer nie stanowi już dla Ciebie wielkiej niewiadomej, ciągle możesz dowiedzieć się o nim czegoś nowego. Zadania zawarte w tym zeszycie charakteryzują się różnym stopniem trudności i można je rozwiązywać w dowolnej kolejności, zależnie od posiadanej wiedzy. Dzięki tym ćwiczeniom poszerzysz i utrwalisz znajomość najważniejszych zagadnień związanych z obsługą sprzętu komputerowego, dotyczących edycji tekstu i grafiki, wykorzystan...
7,90 
„Trening czyni mistrza” - dobrze znasz to powiedzenie. I chociaż komputer nie stanowi już dla Ciebie wielkiej niewiadomej, ciągle możesz dowiedzieć się o nim czegoś nowego. Zadania zawarte w tym zeszycie charakteryzują się różnym stopniem trudności i można je rozwiązywać w dowolnej kolejności, zależnie od posiadanej wiedzy. Dzięki tym ćwiczeniom poszerzysz i utrwalisz znajomość najważniejszych zagadnień związanych z obsługą sprzętu komputerowego, dotyczących edycji tekstu i grafiki, wykorzystan...
7,90 
Ta książka zabierze Cię na wycieczkę do świata informatyki! Pora rozpocząć fascynującą przygodę z informatyką! Wiesz już, że komputery są praktycznie wszędzie w domach, szkołach, sklepach, na dworcach, w biurach i supertajnych pracowniach. Nie służą jedynie do zabawy, chociaż gry komputerowe i przeróżne aplikacje potrafią dostarczyć mnóstwo rozrywki. A internet? To prawdziwa skarbnica wiedzy. Pod warunkiem że wiesz, jak z niego korzystać. Ten podręcznik do informatyki pomoże Ci poznać komputery ...
6,32  7,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,58 
Ta książka Cię zabierze na wycieczkę po komputerze! Co Ty na to, by wreszcie uczyć się, mając przy tym mnóstwo radości? Razem z Twoimi przyjaciółmi, Zuzią Poziomką, Martynką Malinką, Tomkiem Ananasem i Jasiem Cytrynką, przeniesiesz się do niezwykłej krainy wiedzy. Szybko otwórz książkę, odpal płytę CD i zacznij zabawę z komputerem. Zobaczysz, jak wkrótce Twoje ulubione gry, quizy, puzzle i krzyżówki będą Ci pomagać w nauce. Ważne definicje, pojęcia, ciekawostki, uwagi oraz informacje do zapamięt...
18,62  19,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,28 
Świat komputerów jest fascynujący i może wydawać się niezgłębiony. Jednak nie dla dzielnych czytelników książki Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 5. Specjaliści z największego wydawnictwa informatycznego w Polsce połączyli siły z uznanymi autorkami książek edukacyjnych, dzięki czemu powstał przyjazny przewodnik młodych użytkowników komputera. Twoja przygoda rozpocznie się już od pierwszej strony podręcznika z serii Informatyka Europejczyka. Poznasz interesującą h...
6,32  7,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,58 
Dobrze wyćwiczony komputerTo już ostatni rok nauki w szkole podstawowej. Masz za sobą sporo zaliczonych lekcji z zajęć komputerowych. Teraz przyszedł czas na poważną informatykę, chociaż traktowaną trochę na wesoło. Oprócz sprzętu komputerowego potrzebny Ci będzie ten zeszyt ćwiczeń -- to doskonały sposób, by zanotować wszystkie niezbędne informacje, sprawdzić zdobytą wiedzę i potrenować przed sprawdzianem.Zadania, które przygotowałyśmy dla Ciebie, zapewnią Tobie i Twojemu komputerowi większe be...
12,91  16,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,04 
Dobrze wyćwiczony komputerTo już ostatni rok nauki w szkole podstawowej. Masz za sobą sporo zaliczonych lekcji z zajęć komputerowych. Teraz przyszedł czas na poważną informatykę, chociaż traktowaną trochę na wesoło. Oprócz sprzętu komputerowego potrzebny Ci będzie ten zeszyt ćwiczeń -- to doskonały sposób, by zanotować wszystkie niezbędne informacje, sprawdzić zdobytą wiedzę i potrenować przed sprawdzianem.Zadania, które przygotowałyśmy dla Ciebie, zapewnią Tobie i Twojemu komputerowi większe be...
12,91  16,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,04 
Czas na projekt informatyczny! Ten rok w pracowni informatycznej będzie prawdziwą przygodą. Wraz z książką Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkoły podstawowej. Klasa 6 usystematyzujecie oraz wykorzystacie umiejętności zdobyte w poprzednich latach, zdobędziecie także całkiem nową wiedzę. Zastanawiacie się zapewne, w jakim celu. Otóż stworzycie własny profesjonalny projekt informatyczny. Projekt informatyczny może być opracowaną podczas lekcji grą komputerową, animacją poklatkową lub rozbu...
7,04  7,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,86 
Ta książka Cię zabierze na wycieczkę po komputerze!Co Ty na to, by z nauki czerpać wreszcie mnóstwo radości? Razem z Twoimi przyjaciółmi, Zuzią Poziomką, Martynką Malinką, Tomkiem Ananasem i Jasiem Cytrynką, przeniesiesz się do niezwykłej krainy wiedzy. Szybko otwórz książkę, włącz płytę CD i zacznij zabawę z komputerem. Zobaczysz, że wkrótce Twoje ulubione gry, quizy, puzzle i krzyżówki będą Ci pomagać w nauce. Ważne definicje, pojęcia, ciekawostki, uwagi oraz informacje do zapamiętania znajdzi...
9,90 
Ta książka Cię zabierze na wycieczkę po komputerze!Co Ty na to, by z nauki czerpać wreszcie mnóstwo radości? Razem z Twoimi przyjaciółmi, Zuzią Poziomką, Martynką Malinką, Tomkiem Ananasem i Jasiem Cytrynką, przeniesiesz się do niezwykłej krainy wiedzy. Szybko otwórz książkę, włącz płytę CD i zacznij zabawę z komputerm. Zobaczysz, że wkrótce Twoje ulubione gry, quizy, puzzle i krzyżówki będą Ci pomagać w nauce. Ważne definicje, pojęcia, ciekawostki, uwagi oraz informacje do zapamiętania znajdzie...
15,16  19,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,74 
<P>Podręcznik do zajęć komputerowych dla uczniów klasy 4 szkoły podstawowej należy do znanego i lubianego cyklu Lekcje z komputerem. Autorzy - doświadczeni metodycy i współtwórcy podstawy programowej - proponują w nim pracę <STRONG>metodą problemową</STRONG>. Na początku każdej z 30 lekcji stawiają ciekawy problem, a w trakcie lekcji pokazują sposób jego rozwiązania. Łączą tematy zajęć komputerowych z innymi przedmiotami. Rozbudzają w uczniach pasję programowania w języku...
8,78  12,20 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,42 
Nowa edycja 2023-2025 Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów, internetu oraz narzędzi do pracy zdalnej, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć proste gry komputerowe. Zapewnia komfort pracy nauczyciela i ucznia zarówno w szkole, jak i w domu dzięki systemowi NEON. Uczy programowania w środowisku wizualnymz wykorzystaniem Scratcha 3.0. Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom...
25,63 
14,40  18,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,60 
Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów i internetu, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć gry komputerowe. Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z okiem. Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania Dla zainteresowanych. Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez propozycje zadań projektowych. ...
16,43  19,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,07 
Nowa edycja 2020-2022 Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerów i internetu, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć gry komputerowe. Uczy programowania w środowisku wizualnym z wykorzystaniem Scratcha 3.0. Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z pinezką. Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania...
18,96  19,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,94 
Uczeń w klasie czwartej nauczy się pracować: z edytorem tekstu (m.in. zredaguje tekst, połączy tekst z grafiką, narysuje, zilustruje i sformatuje tabelę); edytorem grafiki (m.in. narysuje, połączy tekst z grafiką, stworzy własną ikonę); arkuszem kalkulacyjnym (m.in. przeanalizuje dane i narysuje wykresy); programem prezentacyjnym (przygotuje prezentację, wstawi do niej dźwięk); z internetem (wyszuka potrzebne informacje); w Scratchu (m.in. zbuduje projekt z dźwiękiem). Autorzy doświadczeni metod...
8,28  10,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,02 
Podręcznik dla klasy 4 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w czterech rozdziałach: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje ze Scratchem Lekcje z arkuszem. Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy doświadczeni metodycy proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk. Uczeń w klasie 4 pracuje z: edytorem tekstu (m.in. redag...
23,60 
Jak bezpiecznie i świadomie wejść w świat nowoczesnych, komputerowych technologii? Jak umiejętnie z nich korzystać? I czy są przydatne do rozwiązywania problemów nie tylko informatycznych? Autorzy podręcznika opracowali go w taki sposób, by młody człowiek potrafił korzystać z podstawowego oprogramowania i aplikacji, a także by rozumiał, analizował i rozwiązywał problemy na bazie logicznego i abstrakcyjnego myślenia. Publikacja wprowadza elementy myślenia algorytmicznego. Zagadnienia poruszane w ...
57,21  63,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,29 
Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa IV z 2020 roku (nr dopuszczenia 806/1/2020/z1). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła system operacyjny Windows 11 oraz nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch, Paint), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści. Wychodząc naprzeciw potrzebom nauczycieli i uczniów, dodano nowy temat dotyczący tworzenia rysunków w programie Paint 3D. Jednym z celów podstawy pr...
18,06  18,15 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,09 
Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania. Na przykład Zamierzamy namalować cytrynę w edytorze grafiki. W jaki sposób uzyskać efekt wypukłej skórki cytrynowej, korzystając z dostępnych narzędzi malarskich? lub Zamierzamy napisać program, w którym powstanie las składający się z 13 choinek. Aby wyświetlić j...
16,40 
Podręcznik: jest równocześnie zbiorem zadań i zawiera: ponad 160 ćwiczeń i zadań oraz 75 pytań; nie jest kursem posługiwania się programami komputerowymi: uczeń poznaje metody i pojęcia informatyki oraz zdobywa umiejętności informatyczne niezależnie od wykorzystywanego oprogramowania; pozwala na samodzielną pracę ucznia: uczeń zapoznaje się z treścią metody z podręcznika, analizuje przykład, następnie czyta treść ćwiczenia i wykonuje je. Składa się z 8 tematów. Każdy z nich jest poprzedzony - um...
15,00 
Dotacyjne materiały ćwiczeniowe:<BR>-dostosowane do podręczników wszystkich wydawnictw<BR>-wyczerpują wszystkie zagadnienia z obowiązującej podstawy programowej do poszczególnych przedmiotów<BR>-nauczyciel ma gwarancję, że realizuje podstawę programową, bez względu na to, z podręcznika którego wydawnictwa korzystają jego uczniowie<BR>...
10,20  12,44 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,24 
Projekt KOMPUTEROWE OPOWIEŚCI dla klas IV-VI szkoły podstawowej stanowi propozycję realizacji rozwiązań metodycznych, w myśl których zdobywanie na zajęciach z informatyki kolejnych kompetencji informatycznych odbywa się w korelacji z wybranymi treściami z innych przedmiotów (obowiązkowych zajęć edukacyjnych) na II etapie kształcenia. Przy takim założeniu edukacja informatyczna nie ma charakteru zamkniętego, dzięki czemu uczniowie mogą dostrzec możliwości wykorzystania komputerów i technologii in...
25,91  32,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,09 
Podręcznik składa się z 26 tematów, zgrupowanych w ośmiu rozdziałach. Każdy z nich jest poprzedzony - umieszczonym na oddzielnej kartce - czytelnym, szczegółowym spisem omawianych zagadnień, stanowiącym gotowy konspekt lekcji. Dzięki temu zarówno uczniowie, jak i nauczyciele od razu dowiedzą się, co będzie treścią danego tematu.<BR>Każdy rozdział ł prezentuje kilka tematów - ich układ został dobrze przemyślany pod kątem metodycznym. Zalecam realizowanie tematów z danego modułu w podanej kolej...
29,06  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,94 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.