Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
[] wzajemne relacje między NGO a administracją publiczną należą do podstawowych warunków powodzenia podejmowanych przez nie działań. Uwaga ta dotyczy nie tylko formalnoprawnych aspektów, ale także konkretnych działań. Przy czym warto podkreślić, że mają one różnorodny charakter: promujący, obywatelski, charytatywny, wspierający dzieci, młodzież i osoby starsze etc. Dochodzi do nich na kilku poziomach: lokalnym, ogólnokrajowym bądź międzynarodowym. [] Różnorodność obszarów aktywności NGO, koniecz...
51,09  53,55 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,46 
Czym jest dobrostan pracownika i jakie jest jego znaczenie w ogólnym szczęściu jednostki? Jaką rolę w życiu zawodowym odgrywają emocje i jakie funkcje pełnią w zarządzaniu organizacją? Jak różnią się menedżerowie pod względem doświadczanych emocji i dobrostanu od osób niepełniących funkcji kierowniczych? Jakie typy dobrostanu pracownika można wyróżnić i jakim profilem emocjonalnym się cechują? To tylko wybrane pytania, na które Autorka próbowała odpowiedzieć, dokonując gruntownej analizy literat...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich przedsiębiorstw, rozwiązania aktywizujące ekspansję polskich fi...
43,69  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,21 
Zaprojektuj sukces! Jesteś kierownikiem projektu? Wiesz, czym to pachnie. Dostajesz do wykonania zadanie i określony czas. Masz zrobić coś wspólnie z grupą ludzi, którzy od dziś są Twoim zespołem projektowym. Te osoby często pracują w różnych działach firmy, mają odmienne kompetencje i nawyki zawodowe. Trudno im się ze sobą porozumieć. Twój projekt nie jest dla nich bynajmniej jedynym obowiązkiem. W dodatku wcale nie jesteś ich przełożonym. Jesteś (tylko i aż) szefem tego projektu. Za jego reali...
48,87  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,13 
Analityka HR to analiza i przetwarzanie danych w obszarze zasobów ludzkich i wyciąganie wniosków na przyszłość. Autorzy, na podstawie przeprowadzonych badań, opisali najważniejsze obszary procesów ZZL i stworzyli reprezentatywny bank mierników ich efektywności....
42,85  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,15 
41,41  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,59 
Umiejętna analiza danych jest warunkiem podejmowania działań i wprowadzania optymalnych zmian. Zagadnienie to wymaga uwagi kierownika projektu, obecnie bowiem powstają ogromne ilości danych, a w przyszłości tendencja ta będzie się zdecydowanie nasilać. Transformacja cyfrowa bez wykorzystywania licznych strumieni danych okaże się niemożliwa. Oznacza to, że trzeba wprowadzać mechanizmy pozyskiwania danych, ich oczyszczania, agregacji i prezentacji. Kolejnym etapem jest analiza. Ostateczny cel to i...
41,41  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,59 
W oparciu o uzyskane i odpowiednio przetworzone informacje analityczne, wynikające głównie ze sprawozdań finansowych, można dokonać kompleksowej analizy jednostki gospodarczej. Wyniki tej oceny są podstawą do podejmowania różnorodnych decyzji. Książka koncentruje się właśnie na ocenie zjawisk i procesów finansowych zachodzących w przedsiębiorstwie. Każdy rozdział składa się z części wprowadzającej, teoretycznej, gdzie przedstawiono najważniejsze informacje umożliwiające przeprowadzanie badań; są...
56,51  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,49 
dr Krzysztof Liedel: Od dłuższego już czasu pogłębiamy swoją wiedzę o analizie informacji, mówimy o niej i piszemy, starając się tę wiedzę upowszechniać. Nie można jednak zapominać, że choć analiza informacji jest niezwykle frapującym, szerokim i zasługującym na intelektualny wysiłek zjawiskiem, to w swojej istocie jest narzędziem, służącym celom praktycznym. Ta świadomość sprawia, że – nie rezygnując z teoretycznych rozważań nad jej istotą – musimy poświęcać równie wiele uwagi zagadnieniom zwi...
34,68  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,32 
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są? Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego doświadczenia autora, poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące tych, którzy przewo...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzaniaktórego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta nprojektach i wykonywana jest w formule projektowej, co powoduje zmiany kulturowe, organizacyjne orazmiany w procesach. W publikacji Autorka przedstawia wyniki prowadzonych przez siebie pięcioletnich badań, które wpisują się wparadygmat procesowo-projektowy współczesnego zarządzania ...
73,71  75,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,29 
() praca stanowi bardzo cenne, kompletne opracowanie poświęcone audytowi logistycznemu. Autorzy w niezwykle przystępny sposób ukazują najważniejsze aspekty audytu, odwołując się zarówno do klasycznych trendów w logistyce, jak i do tych najnowszych. Książka może być zaadresowana do szerokiego kręgu osób zainteresowanych audytem logistycznym, w tym studentów, menedżerów, specjalistów oraz konsultantów. prof. dr hab. Piotr Jedynak, prorektor ds. polityki kadrowej i finansowej Uniwersytetu Jagielloń...
35,93  40,95 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,02 
"Jeśli nie wiesz, gdzie byłeś, to trudno jest powiedzieć, gdzie jesteś... Jeśli nie wiesz, gdzie jesteś, jak możesz decydować o tym, gdzie chcesz być... Jeśli nie wiesz, gdzie dążysz, żadna droga Cię tam nie zawiedzie... Zawsze jest bowiem dobry czas, by zrobić przerwę i oszacować, jak daleko już doszliśmy i na czym powinniśmy skupić nasza uwagę w przyszłości". Zatem, czym jest owa droga dla firmy? Kiedy przedsiębiorstwo powinno się zatrzymać, by oszacować swoja pozycję? W jaki sposób najle...
32,44  47,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,56 
32,41  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,49 
Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów,...
67,19  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 31,81 
Prezentowany podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili w nim: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uz...
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to: - programowanie liniowe, - zagadnienia transportowe, - modele gospodarki zapasami, - gry decyzyjne i analiza decyzji, - łańcuchy Markowa. Każde z prezentowanych zagadnień zawiera krótki wykład teoretyczny oraz przynajmniej jeden przykład numeryczny w postaci zadania, które jest rozwiązane z wykorzystaniem dostępnego w ...
48,59  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,41 
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, ...
148,61  219,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 70,39 
W niniejszej książce Autor podejmuje się zidentyfikowania, wyjaśnienia oraz scharakteryzowania barier zarządzania kapitałem ludzkim w szpitalach publicznych, wewnętrznych i zewnętrznych, a także relacji przyczynowo-skutkowych utrudniających zarządzanie czynnikiem ludzkim w tych organizacjach na podstawie przeprowadzonych badań w oparciu o percepcję zarządzających szpitalami - osób bezpośrednio odpowiedzialnych za funkcjonowanie podmiotów leczniczych. Recenzowana monografia swoją problematyką wpi...
51,30  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,70 
30,47  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,43 
Uzupełnij swoją biblioteczkę biznesową o podstawową i klasyczną książkę Johna C. Maxwella Bądź liderem!- bestseller sprzedany już w ponad milionie egzemplarzy. Ponadczasowe zasady zastosowane w życiu twoim i twojej organizacji przyczynią się do pozytywnych zmian w zakresie osobistej rzetelności i samodyscypliny. W swoim wyjątkowym stylu doktor Maxwell odkrywa: Prawdziwą definicję przywództwa Przywództwo to wywieranie wpływu. To właśnie to. Nic dodać, nic ująć Ktoś, kto tylko myśli, że przewodzi,...
28,94  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,96 
Celem badawczym jest przedstawienie znaczenia metody benchmarkingu w  analizie konkurencyjności przedsiębiorstw, sformułowanie koncepcji wykorzystania tej metody w analizie konkurencyjności przedsiębiorstw oraz zaproponowanie modeli najlepszych praktyk w zakresie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w wybranych klastrach w Polsce tj. Pleszewski Klaster Kotlarski, Lubuski Szlak Wina i Miodu, Łeba - Błękitna Kraina, Podlaski Klaster Bielizny oraz Wschodni Klaster Budowlany...
35,38 
Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie problematyki dotyczącej miejsca bezpieczeństwa państwa w systemie bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej. W publikacji szczególna uwaga została zwrócona na rozwiązania prawno-organizacyjne wprowadzone w autonomicznym podmiocie Federacji Rosyjskiej Republice Czeczeńskiej. Książka składa się z trzech zasadniczych rozdziałów, które powstały na podstawie krytycznej analizy literatury przedmiotu odnoszącej się do kwestii szeroko rozumianego bez...
37,65  42,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,25 
Książka Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce regionu; teoria i praktyka" przedstawia specyfikę relacji spółek z udziałem kapitału zagranicznego z otoczeniem regionalnym, a także potencjalne pozytywne i negatywne konsekwencje pojawienia się inwestorów zagranicznych w gospodarce regionu....
48,32  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,68 
Po raz pierwszy na rynek trafia monografia, która dotyczy pomiaru w zarządzaniu oraz opisu metod teoretycznych w zastosowaniu praktycznym optymalizacji prowadzenia biznesu. Treści zawarte są na tyle uniwersalne, że przez długi okres czasu nie ulegną dezaktualizacji. Zaproponowane modele postępowania w konkretnych problemach zarządzania wynikają na ogół z dobrych praktyk stosowanych przez czołowe organizacje. Monografia wnosi również duży ładunek teoretyczny wynikający z interdyscyplinarnego pode...
75,58  85,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,42 
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. W pakiecie 8 książek z serii BSBT: Przywództwo, Negocjowanie, Motywowanie, Delegowanie i kontrolowanie, Zarządzanie sprzedażą, Sukces osobisty, Zarządzanie czasem, Strategia biznesowa ...
86,33  119,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 33,57 
Koncepcja big data jest traktowana jako jeden z elementów leżących u podstaw idei Przemysłu 4.0. Bez wątpienia zjawiska te silnie wzajemnie na siebie wpływają. Współczesne procesy produkcyjne generują coraz więcej danych - zazwyczaj słabo ustrukturyzowanych, powstających strumieniowo w czasie rzeczywistym. Metody big data pozwalają na praktyczne ich wykorzystywanie dzięki zapewnieniu możliwości gromadzenia, przetwarzania i analizy. Dane takie stają się następnie surowcem w zarządzaniu nie tylko ...
55,61  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,29 
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy. Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiad...
29,19  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,71 
Coaching koaktywny to model transformacyjnego procesu porozumiewania się, który pozwala jednostkom na wszystkich poziomach organizacji budować silne, oparte na współpracy relacje. W najnowszym wydaniu książki autorzy proponują rozszerzenie swojego pionierskiego modelu coachingu koaktywnego, podkreślającego partnerstwo klienta i coacha, o kwestię zarządzania organizacją przez liderów. Nowe wydanie książki zostało wzbogacone o: - przykłady rozmów pomiędzy coachem i klientem w ramach sesji coaching...
76,99  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,01 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.