Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduZarządzanie
52583501644KS
-15%

Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

Tadeusz Wojciechowski

Wydawnictwo:Difin
Autor: Tadeusz Wojciechowski
Tłumacz: Jan Szejko
Liczba stron: 232
Rok wydania w Polsce: 2011
Format: 24.0x34.5cm
ISBN: 9788376413808
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376413808
Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem
Cena sugerowana przez wydawcę:
52,00
44,34
Oszczędzasz: 7,66

Opis

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.