Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża ekonomicznaTechnik organizacji reklamy

Filtry

od do
Oprawa:
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości ora...
41,03  43,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,27 
Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia....
38,38 
Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia....
43,99 
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich prezentacji. Druga część omawia szczegółowo planowanie kampanii reklamowej oraz ocenę jej skuteczności. Trzecia część poświęcona została zagadnieniom psychologicznym w reklamie. Czwarta część dotyczy regulacji prawnych w reklamie. ...
24,19  27,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,81 
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami i technikami graficznymi i poligraficznymi, tworzeniem różnych produktów reklamowych (druki akcydensowe, opakowanie, ogłoszenie prasowe, reklama: zewnętrzna, sklepowa, internetowa, radiowa i telewizyjna). Opracowanie zawiera ilustracje, tabele, liczne przykład...
27,15  29,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,85 
Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne planowanie marketingowe. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono bibliografię oraz indeks rzeczowy....
36,50 
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług. ...
58,17  60,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,53 
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia d...
47,20  49,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,60 
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat możliwości korzystania z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych, rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej. Podkreślono znaczenie stosowania narzędzi marketingu i opracowania oferty handlowej zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Przedstawiono także metody kalkulacji cen, opracowania cenników produktów i usług reklamowych, przygotowania prezentacji produktów i usłu...
44,45  46,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,45 
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych...
58,17  60,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,53 
Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy. Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach projektowania reklamy do różnych mediów, cechy poszczególnych typów reklam, właściwości nośników, podstawowych zasadach typografii i specyfice programów komputerowych pomocnych w tworzeniu różnych elementów rekla...
67,94 
Zbiór ćwiczeń jest dokładnie dostosowany do treści i układu podręcznika Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Może być wykorzystywany w szkołach realizujących podstawy programowe kształcenia w zawodzie technik organizacji reklamy z 2012 r. i z 2017 r. Książka zawiera 219 ćwiczeń, różnorodnych pod względem formy i stopnia trudności. Wiele z nich polega na analizie rzeczywistych reklam występujących na rynku i ich rozwiązanie wymaga skorzystania z internetu. Aby ułatwić uczniom dostęp do reklam ...
14,74  21,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,26 
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawow...
23,59  33,60 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,01 
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu z kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej; typ szkoły: technikum; 200 zadań testowych i 10 zadań praktycznych. Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla z...
12,42  16,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,58 
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokume...
58,17  60,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,53 
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat określania celów przekazu reklamowego, dobierania narzędzi promocji, pozyskiwania i przetwarzania informacji niezbędnych do realizacji reklamy, przedstawiania informacji reklamowych w formie graficznej, tekstowej i tabelarycznej oraz określania ich przydatności do zastosowania w reklamie. Podkreślono znaczenie wskazywania mechanizmów wpływających na tworzenie reklamy, przygotowywania zestawu informacji dotyczących kampanii reklamowej, dobierania środk...
40,01  46,85 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,84 
Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi reklamowe, media w reklamie, propaganda, propagacja, informacja, dzieło sztuki. Omawia organizacje zajmujące się reklamą oraz agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje mediowe i domy produkcyjne. Pre...
70,33 
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów przekazu reklamowego, oprogramowanie wykorzystywane w pracy, dokumentacja reklamowa oraz współdziałanie w małym zespole kreatywnym. Zawarte w nim ćwiczenia i przykłady pomogą w nauce zarówno zagadnień teoretycznych, jak i umiejętności potrzebnych w zawodzie. ...
67,94 
<P>W skład wchodzą:</P><P><BR>Tworzenie przekazu reklamowego<BR>Projektowanie środków reklamowych<BR>Tworzenie planu medialnego<BR>Przygotowywanie środków reklamowych<BR>Badanie skuteczności reklamy<BR></P>...
167,08 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.