Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża ekonomicznaTechnik organizacji reklamy
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
-5%

Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5

Julita Machowska

Wydawnictwo:WSiP
Autor: Julita Machowska
Liczba stron: 128
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788302157196
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
Cena sugerowana przez wydawcę:
43,30
41,03
Oszczędzasz: 2,27

Opis

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.