Opis
Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi reklamowe, media w reklamie, propaganda, propagacja, informacja, dzieło sztuki. Omawia organizacje zajmujące się reklamą oraz agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje mediowe i domy produkcyjne. Prezentuje zasady tworzenia przekazu reklamowego. Atutem podręcznika są liczne kolorowe ilustracje, zarówno rysunki, schematy, jak i zdjęcia.
Inne tego autora
Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji PGF.07 w ramach zawodu technik reklamy.
Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Uczeń znajdzie tu informacje m.in. o zasadach projektowania reklamy do różnych mediów, cechy poszczególnych typów reklam, właściwości nośników, podstawowych zasadach typografii i specyfice programów komputerowych pomocnych w tworzeniu różnych elementów rekla...
67,94 zł
Podręcznik Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Część 2 to bogato ilustrowana pozycja przygotowująca do pracy w zawodzie technik reklamy. Skupia się ona na kwestiach praktycznych, takich jak: specyfika poszczególnych typów przekazu reklamowego, oprogramowanie wykorzystywane w pracy, dokumentacja reklamowa oraz współdziałanie w małym zespole kreatywnym. Zawarte w nim ćwiczenia i przykłady pomogą w nauce zarówno zagadnień teoretycznych, jak i umiejętności potrzebnych w zawodzie.
...
67,94 zł
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług. ...
58,17 zł
60,70 zł
Oszczędzasz: 2,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych...
58,17 zł
60,70 zł
Oszczędzasz: 2,53 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat możliwości korzystania z różnych źródeł informacji o produktach i usługach reklamowych, rozpoznania rynku produktów i usług reklamowych na podstawie analizy ekonomicznej i marketingowej. Podkreślono znaczenie stosowania narzędzi marketingu i opracowania oferty handlowej zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klientów. Przedstawiono także metody kalkulacji cen, opracowania cenników produktów i usług reklamowych, przygotowania prezentacji produktów i usłu...
44,45 zł
46,90 zł
Oszczędzasz: 2,45 zł
Cena sugerowana przez wydawcę
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia d...
47,20 zł
49,80 zł
Oszczędzasz: 2,60 zł
Cena sugerowana przez wydawcę