Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża ekonomicznaTechnik organizacji reklamy
Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2
-4%

Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2

Alina Kargiel

Wydawnictwo:WSiP
Autor: Alina Kargiel
Liczba stron: 216
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17x24 cm
EAN:9788302157165
Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2
Cena sugerowana przez wydawcę:
60,70
58,17
Oszczędzasz: 2,53

Opis

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.