Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDo nauki zawoduBranża ekonomicznaTechnik organizacji reklamy
Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2

Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2

Wydawnictwo:eMPi2
Liczba stron: 317
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 235x165 mm
EAN:9788365149831
Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2
43,99

Opis

Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.