Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieBiznes
Innowacyjne modele e-biznesu
-14%

Innowacyjne modele e-biznesu Aspekty instytucjonalne

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 270
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2012
ISBN: 9788376417462
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376417462
Innowacyjne modele e-biznesu
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
41,96
Oszczędzasz: 7,04

Opis

W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.

Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza:

Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.