Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieBiznes
47522201644KS
-13%

E-usługi a społeczeństwo informacyjne

Anna Dąbrowska , Mirosław Janoś-Kresło , Arkadiusz Wódkowski

Wydawnictwo:Difin
Autor: Anna Dąbrowska , Mirosław Janoś-Kresło , Arkadiusz Wódkowski
Tłumacz: Krystyna Kozak
Liczba stron: 174
Rok wydania w Polsce: 2004
Format: 12.0x18.0cm
ISBN: 9788372519825
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788372519825
E-usługi a społeczeństwo informacyjne
Cena sugerowana przez wydawcę:
38,00
33,21
Oszczędzasz: 4,79

Opis

Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.