Szukaj Szukaj
SZKOŁA I EDUKACJAPodręczniki akademickieBiznes
47620701644KS
-13%

Dekada Wal-Marta Jak następcy przekształcili dziedzictwo Sama Waltona w największą firmę świata

Slater Robert

Wydawnictwo:Difin
Autor: Slater Robert
Tłumacz: Eliza Trojanowska
Liczba stron: 221
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Rok wydania w Polsce: 2008
Format: 16.5x23.5cm
ISBN: 9788376410043
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788376410043
Dekada Wal-Marta
Cena sugerowana przez wydawcę:
42,00
36,39
Oszczędzasz: 5,61

Opis

Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofii opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Waltona w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.