Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Drucker o marketingu
-37%

Drucker o marketingu

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Liczba stron: 296
Oprawa: zintegrowana
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 25x17,6 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566241
Drucker o marketingu
Cena sugerowana przez wydawcę:
69,00
43,59
Oszczędzasz: 25,41

Opis

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z ,,życia korporacji".Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern(Z Przedmowy)--------------Moim pragnieniem jest, aby osoby na wpływowych stanowiskach, szczególnie menadżerowie, profesorowie, ale także studenci, wzięli sobie do serca rady z książki Cohena, pomogą one ich organizacjom oraz nam wszystkim.Joseph A. Maciariello, Profesor Zarządzania Horton oraz Drucker School of Management, współautor "The Drucker Difference"Drucker o marketingu to odzwierciedlenie unikatowych zdolności Billa Cohena w rozumieniu oraz przekazywaniu myśli i idei Petera Duckera o marketingu, z domieszką tego, jak wdrożyć je w czyn w dynamicznym i zmieniającym się świecie.William Pollard, prezes honorowy The ServiceMaster CompanyDrucker najlepiej mówił o tym, że marketing i innowacje to najważniejsze funkcje biznesowe, ponieważ generują nowych klientów. Tak więc proszę mi uwierzyć, cokolwiek powiedział o marketingu, warte jest przeczytania. Nie ma lepszego myśliciela.Jack Trout, światowy ekspert marketingu, prezes Trout & Partners Ltd.Bill Cohen syntetyzuje, analizuje i prezentuje w praktyce każdy najmniejszy element, który składa się na sedno idei Druckera: jak stworzyć klienta. To jego największa zasługa.Rick Wartzman, dyrektor wykonawczy Drucker Instytut oraz felietonista Forbes.com

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.