Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
-25%

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski

Wydawnictwo:Znak
Autor: Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski
Liczba stron: 288
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16,3x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324054527
CONTENT. Elementarna cząstka marketingu
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
37,36
Oszczędzasz: 12,54

Opis

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.
Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.
Content elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.