Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Controlling działań marketingowych
-22%

Controlling działań marketingowych

Wojciech Grzegorczyk

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Liczba stron: 134
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2023
Format: 240x165 mm
EAN:9788383312293
Controlling działań marketingowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
38,71
Oszczędzasz: 11,19

Opis

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.