Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Marketing na rynkach międzynarodowych
-12%

Marketing na rynkach międzynarodowych

Wojciech Grzegorczyk

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Liczba stron: 272
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382200287
Marketing na rynkach międzynarodowych
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
43,78
Oszczędzasz: 6,12

Opis

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.
Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym ? mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.