Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych..
-16%

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych..

Wojciech Grzegorczyk

Wydawnictwo:Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Liczba stron: 266
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380880788
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych..
Cena sugerowana przez wydawcę:
34,90
29,18
Oszczędzasz: 5,72

Opis

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.
Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study s.
Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.