Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Badania marketingowe. Nowe metody badań...
-9%

Badania marketingowe. Nowe metody badań...

Wydawnictwo:Difin
Liczba stron: 226
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 17,6x25 cm
EAN:9788380859142
Badania marketingowe. Nowe metody badań...
Cena sugerowana przez wydawcę:
60,00
54,75
Oszczędzasz: 5,25

Opis

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.