Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Content marketing po polsku
-28%

Content marketing po polsku

Barbara Stawarz

Wydawnictwo:Wydawnictwo Naukowe PWN
Autor: Barbara Stawarz
Liczba stron: 150
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 16,5x24 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788301181642
Content marketing po polsku
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,90
32,50
Oszczędzasz: 12,40

Opis

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady. To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.