Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
-32%

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Grzegorz Mazurek

Wydawnictwo:Poltext
Autor: Grzegorz Mazurek
Liczba stron: 440
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788375619652
E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,90
40,47
Oszczędzasz: 19,43

Opis

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.