Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Znaczenie seniorów jako segmentu wszystkich rynków zwiększa się wraz ze wzrostem liczby osób starszych, a równocześnie poprawą ich sytuacji materialnej. W przypadku rynku turystycznego kluczową rolę odgrywa dodatkowo czas wolny jako warunek niezbędny podejmowania podróży. Zmiany ekonomiczno-społeczne zachodzące w polskim społeczeństwie wymagają stałej aktualizacji profilu turysty seniora, by móc dostosować ofertę do jego potrzeb. Autorzy książki przedstawiają najnowsze dane na temat zachowań pol...
43,80  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,20 
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy ś...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagroże...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych -które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort -wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt. Niest...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ... ta książka jest dla ...
54,05  77,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,95 
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów...
54,53  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 24,47 
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji? Możn...
61,44  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 27,56 
Dołącz do 13 procent szczęśliwcówCzy masz świadomość, że przeciętny człowiek dwie trzecie swojego życia spędza w pracy? Czy wiesz, że 90 procent ludzi pracuje dla kogoś, realizując zadania wyznaczane im przez innych - właścicieli firm, menedżerów, kierowników? I teraz najciekawsze: 87 procent osób jest średnio zaangażowanych lub w ogóle niezaangażowanych w swoją pracę. Czujesz, że należysz do tej smutnej w gruncie rzeczy większości? Może zatem najwyższy czas coś zmienić! Rzucić etat i rozk...
31,00  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,90 
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolne...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
Dla wszystkich zainteresowanych problematyką funkcjonowania start-upów, badaczy zajmujących się tematyką identyfikacji i zarządzania ryzykiem przedsiębiorstw innowacyjnych oraz instytucji finansujących lub wspierających rozwój start-upów. W książce zaprezentowano wyniki badań teoretycznych oraz empirycznych, umożliwiając zdobycie wiedzy w zakresie: modeli i etapów rozwoju start-upów identyfikacji ryzyka działalności start-upów w zależności od stopnia ich rozwoju identyfikacji narzędzi zarządzani...
73,71  90,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,29 
Publikacja prezentuje wzór umowy spółki jawnej wraz z komentarzem do poszczególnych jej zapisów. Autorzy, korzystając z dorobku teoretyków polskiego prawa handlowego, w przystępny i syntetyczny sposób odpowiadają na praktyczne pytania prawne. Materiałem do analizy jest nie tylko tekst przepisów, lecz także przegląd najczęściej spotykanych w obrocie postanowień umów spółek jawnych wraz z rekomendacjami i pouczeniami. Opracowanie uwzględnia zarówno obligatoryjne elementy konstrukcyjne, jak i posta...
121,55  139,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,45 
Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra - przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy. Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże się lepszym pracownikiem. Dlatego warto wiedzieć, jakie umiejętności i kompetencje pozwolą nam o...
32,13  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,77 
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Umysł sprzedawcy" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu. Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Od 2000 ro...
22,00  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,90 
45,05  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,95 
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana analiza pozwoliła na określenie produktu turystycznego najczęściej wystawianego przez t...
98,16  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,84 
W komentarzu w sposób szczegółowy i praktyczny omówiono przepisy ustawy o transporcie kolejowym. Zwrócono uwagę na zasady korzystania, zarządzania i utrzymania infrastruktury kolejowej. Przybliżono zasady prowadzenia ruchu kolejowego i wykonywania przewozów kolejowych, warunki techniczne eksploatacji pojazdów kolejowych, szczególne zasady i warunki przygotowania inwestycji dotyczących linii kolejowych o znaczeniu państwowym - w tym warunki lokalizacji i nabywania nieruchomości na ten cel. Wskaza...
235,79  299,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 63,21 
Nioceniony podręcznik zarówno dla osób już sprawujących funkcje kierownicze, jak i dla przyszłych menedżerów. We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie na barkach menedżerów spoczywa ogromny ciężar obowiązków. Vademecum jeszcze lepszego menedżera jest zbiorem praktycznych porad zarówno dla osób już pełniących funkcje kierownicze, jak i tych, którym dopiero marzy się awans. To doskonały przewodnik, z którego dowiesz się m.in., jak: - organizować pracę zespołów i delegować zadania, - r...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Dzisiejszy świat pędzi bardzo szybkim tempem. Zmiany, które mogą dotknąć Twoją firmę wchodzą w życie z dnia na dzień. Dlatego uważamy, że prowadząc firmę ryzykowanie całym swoim majątkiem to trochę zbyt duża odpowiedzialność.Jeśli spółka wydaje Ci się warta uwagi, ale nie wiesz co jest prawdą, a co mitem to w tej książce znajdziesz odpowiedzi. Spółka z o.o. pomoże Ci: - zminimalizować potencjalne ryzyko biznesowe - zabezpieczyć Twój prywatny kapitał - nie płacić ZUS-u za właścicieli firmy - wypł...
73,77  97,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 23,23 
Marka ZUS to nie MUS jest orędownikiem spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Naszą misją jest, aby przedsiębiorcy wiedzieli jak one działają i w jakim momencie swojego biznesu powinni myśleć o ich prowadzeniu.....
71,39  97,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,61 
Co gwarantuje sukces w biznesie? Dlaczego tak wielu znakomicie wykształconych ludzi zasila szeregi bezrobotnych lub pracujące za głodowe pensje? Podczas gdy uczniowie, uważani w szkole za słabszych, zarabiają duże pieniądze i odnoszą sukces w biznesie. Czy klucz tkwi w Twojej podświadomości i pozytywnym myśleniu? Czemu tak wielką wagę przykładamy do IQ? Skoro jest aż 7 różnych typów inteligencji! Rozbudź w sobie ten, który zapewni Ci sukces, rozwój osobisty i szczęście. Zdobądź bogactwo tak ja...
26,67  39,30 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,63 
Jak skutecznie inwestować? Czy można kupić niezawodną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko niewielki odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań szukać najlepszej metody inwestycyjnej, genialnego doradcy albo poradnika, który dostarczy prostych i zawsze skutecznych narzędzi. Po drugie - zrozum, że już masz dobrą strategię, a jedyne, co Cię blokuje, co nie pozwala Ci stać się częścią tych 5% efektywnych inwestorów, to Twój spo...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
Żyjemy w szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i trudno nie zauważyć, że modele zarządzania, jakie sprawdzały się jeszcze kilka lat temu, przestają funkcjonować. Kadra kierownicza i działy personalne odczuwają silną presję, aby od nowa wypracować zasady strategii biznesowych, funkcjonowania organizacji, pozyskiwania klientów, czy rozwoju i motywowania pracowników XXI wieku. A to już zupełnie inni ludzie, niż jeszcze kilka lat temu. W pracy nastawieni na nowości technologiczne, doskon...
42,71  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,29 
Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie wellbeing. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną? Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy,...
72,16 
Bestseller New York Timesa Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i t...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
Jesteśmy świadkami wielkiej przebudowy świata, który nazwano Wielkim Resetem. Zgodnie ze słowami Klausa Schwaba, prezesa Światowego Forum Ekonomicznego, jego efektem będzie bieda milionów ludzi, którzy jednak będą "szczęśliwi". Dlaczego? Zapewne dlatego, że poddani praniu mózgu będą zadowoleni, że wojna nie toczy się blisko ich domów, a "globalne ocieplenie" jeszcze nie uniemożliwiło im życia na Ziemi. Zielony Ład oznacza w praktyce koniec tego wszystkiego, co wyznaczało nasz...
28,70  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,30 
Wielka Piątka. Ciąg dalszy. Ciekawe czasy to kontynuacja bestsellerowej Wielkiej Piątki, która sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. Sequel jest kolejną skłaniającą do refleksji i napędzającą do działania opowieścią. To inspirująca i pełna cennych wskazówek lektura, nie tylko dla miłośników twórczości Johna Strelecky'ego. Poznajemy dalsze losy Joego, który po stracie Thomasa - swojego przyjaciela i zarazem mentora - nie potrafi czerpać radości z życia. By odnaleźć siebie, Joe wyrusza w...
40,48  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,52 
Czy warto w życiu postawić wszystko na jedną kartę? Jak to jest być sobie sterem, żeglarzem i okrętem? Jak znaleźć w życiu wielki, śmiały cel? O swojej drodze i swoich wyborach w autobiografii edukacyjno-poradniczej opowiada Ryszard Pieńkowski. Autor przedstawia realia tworzenia firmy w Polsce lat 80. XX wieku oraz doświadczenia zdobyte przez ponad 30 lat kierowania przedsiębiorstwem na konkurencyjnym rynku. Do tego dokłada praktykę z ponad 50 lat zarządzania ludźmi. Dzięki temu powstało swego r...
51,43  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,57 
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczy...
55,69  68,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,31 
Prezentowana książka w przystępny sposób omawia metody zastosowania wizualizacji w obszarze biznesowym. Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności. Materiał zachęca do stosowania w biznesie podejścia graficznego, dzięki czemu łatwiej jest zrozumieć omawiane zagadnienia, jak również prowadzić dyskusje w sposób jasny i przejrz...
30,68  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,32 
Narysuj własną mapę sukcesu! Rysunek jako forma komunikacji towarzyszy ludzkości od 40 tysięcy lat a może nawet i dłużej. To najstarsze i najdoskonalsze źródło wiedzy o życiu ludzi w epoce kamienia, a także we wszystkich późniejszych epokach. Nie powinno nas więc dziwić, że wizualny przekaz jest najszybciej przyswajany przez ludzki mózg. Szkopuł w tym, że choć żyjemy dziś w tzw. kulturze obrazkowej, 90% ludzi nie umie wykorzystywać rysunku do swoich celów. Choć mamy do dyspozycji doskonałą techn...
14,00  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,90 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.