Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach interneto...
29,12  42,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,78 
Monografia podejmuje pierwszą w Polsce próbę kompleksowego ujęcia zagadnienia zarządzania danymi naukowymi oraz opisuje problematykę gromadzenia, przechowywania, archiwizacji i udostępniania danych. Przedstawione zostały aspekty związane ze znaczeniem metadanych, jakością repozytoriów naukowych czy też koniecznością dbania o szerokie udostępnienie danych środowisku naukowemu. Publikacja opisuje również zadania stewarda danych, podaje szereg rekomendacji dotyczących kontroli zarządczej, a także w...
44,72  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,28 
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a  także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z  kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy. Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania si...
69,50  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 29,50 
SzczegółyZarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i  łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dy...
52,30  149,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 96,70 
Wszystko o flipach to kompendium o obrocie nieruchomościami. Zawiera wyczerpujące odpowiedzi na 200 pytań zadawanych najczęściej przez początkujących inwestorów. Odpowiedzi poparte, wieloletnim, bogatym doświadczeniem autora w inwestowaniu we własne nieruchomości. Wojciech swoją przygodą z przedsiębiorczością zaczął w 1997 w czasie studiów. Była to firma z gadżetami reklamowymi a później klub studencki. Po studiach Wojtek prowadził sklep komputerowy, który za sprawą nieuczciwego wspólnika, dopro...
125,02  137,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,98 
Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys. nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu. Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje. ZAKŁADANIE FIRMY W PRAKTYCE jakie decyzje musisz podjąć krok przed założeniem firmy? z czym wiąże się wybór poszczególnych form opodatk...
40,69  67,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,31 
Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys. nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu. Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje. ZAKŁADANIE FIRMY W PRAKTYCE jakie decyzje musisz podjąć krok przed założeniem firmy? z czym wiąże się wybór poszczególnych form opodatk...
50,96  67,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,04 
Aby być efektywnym i uzyskać upragnione rezultaty, musisz działać. Sednem jest dokonywanie właściwych wyborów i ich skuteczna realizacja. Znanych jest wiele technik zarządzania czasem i poprawy produktywności, ale nie dają one podstawowego zrozumienia ani efektywnego modelu dynamiki tego procesu jako całości. Istnieje jednak spójna metoda, całościowa, a jednocześnie możliwa do zastosowania w dowolnym aspekcie życia i w dowolnej chwili. Obojętnie, czy jesteś prezesem korporacji, matką trójki dzie...
28,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,89 
[Monografia] poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest niezwykle istotne []. [Zostały tu] zaprezentowane wyniki autorskich badań, które z różnej perspektywy analizują problem zmian modeli biznesu, począwszy od zidentyfikowania czynników determinujących zmiany modeli (badania literaturowe), przez opis zmian modeli biznesu przedsiębiorstw finansowych (badania literaturowe i badania jakościo...
30,96  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,84 
Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy. Celem książki jest p...
50,33  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,57 
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we  współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdo...
40,65  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,25 
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii, coachingu, komunikacji, marketingu i badań. Wnikliwie rozprawiam się z mitami krążącymi wokół samoz...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Nowość
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
46,02  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,98 
Publikacja obejmuje całość zagadnień związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych przedsiębiorców. Autorka biegły rewident omawia funkcjonowanie wszystkich kont przez wskazanie księgowań typowych zdarzeń gospodarczych oraz schematów księgowań bardziej skomplikowanych operacji. Każde konto opatrzone jest komentarzem, z którego Czytelnik może się dowiedzieć, jakie powinno ono wykazać saldo oraz gdzie tę informację należy umieścić w sprawozdaniu finansowym, sporządzanym zarówno przez duże, jak i ma...
166,06  249,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 82,94 
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Al...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. ...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomy...
48,44  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,56 
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując...
37,90  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,00 
Kilka lat temu giełda wyceniła wartość firmy Twilio na kilka miliardów dolarów. Jej sukces nie był dziełem asów marketingu, a nieco dziwnie sformułowanej filozofii: jeśli potraktujesz swoich programistów jak partnerów i stworzysz im środowisko, które sprzyja kreatywności, przyciągniesz do siebie najlepszych. A dzięki odblokowaniu technicznych talentów i dopuszczeniu ich do współdecydowania klienci otrzymają rewelacyjny produkt, który przyniesie sukces finansowy. To ważne: żyjemy w czasach,...
42,05  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,85 
Kilka lat temu giełda wyceniła wartość firmy Twilio na kilka miliardów dolarów. Jej sukces nie był dziełem asów marketingu, a nieco dziwnie sformułowanej filozofii: jeśli potraktujesz swoich programistów jak partnerów i stworzysz im środowisko, które sprzyja kreatywności, przyciągniesz do siebie najlepszych. A dzięki odblokowaniu technicznych talentów i dopuszczeniu ich do współdecydowania klienci otrzymają rewelacyjny produkt, który przyniesie sukces finansowy. To ważne: żyjemy w czasach,...
38,55  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,35 
Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem, zbili milionowe majątki, z całą pewnością jest znacznie mniej niż tych, którzy starają si...
24,09  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,81 
Wmawiają Ci, że szkoła jest najważniejsza. Bez matury i studiów będziesz nikim. Zakompleksieni i przesiąknięci strachem rodzice i nauczyciele walczą o swoje racje, które są nieaktualne jak cały system edukacji. Nie uczymy się, jak być szczęśliwymi, kochać i wybaczać bliźnim, dbać o zdrowie ciała i ducha, rozwijać naturalne talenty, a przede wszystkim jak zarabiać ogromne pieniądze, realizując się w pasjach. Zarabiaj jak 1% najbogatszych Polaków. Uwolnij się z ograniczających przekonań. Zac...
51,44  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,46 
Zarządzanie finansami publicznymi w istotny sposób kształtuje stan państwa i jakość życia obywateli. Jest przy tym procesem bardzo złożonym i wyraźnie różni się od zarządzania finansami w podmiotach komercyjnych. Za miarę skuteczności zarządzania finansami publicznymi autorzy uznali przede wszystkim wpływ, jaki funkcjonowanie sektora finansów publicznych wywiera na jakość życia obywateli. Rozważania o metodach i instrumentach zarządzania finansami publicznymi autorzy powiązali z polską praktyką....
47,43  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,47 
Publikacja ma na celu pokazanie użytecznych narzędzi zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w wymagających i trudnych uwarunkowaniach rynkowych, z jakimi mamy współcześnie do czynienia. Wskazuje, iż oprócz uwarunkowań ekonomicznych, istotne w procesach zarządzania działalnością biznesową jest także uwzględnianie oczekiwań zewnętrznych i wewnętrznych interesariuszy. A to oznacza konieczność wzięcia pod uwagę w procesach zarządzania przedsiębiorstwem określonych ograniczeń i możliwości środ...
54,75  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,25 
Przemysł Technologia Produkcja Planowanie Cykl życia Strategia wejścia Priorytety konkurencyjne..
9,07  10,62 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 1,55 
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie. Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca....
25,69  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,21 
Partnerskie relacje z interesariuszami, ze względu na obecną rzeczywistość funkcjonowania przedsiębiorstw, mogą stanowić swego rodzaju antidotum na niepewność i burzliwość zglobalizowanego otoczenia zewnętrznego. W tym kontekście mogą one być stosowane jako podstawowy czynnik przewagi konkurencyjnej. W konsekwencji polityka rozwoju organizacji dotycząca relacji z interesariuszami nie jest topieniem pieniędzy w enigmatycznych i niecelowych inicjatywach ani też przejściową modą czy utrudnieniem pr...
31,94  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,06 
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że...
47,63  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,37 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.