Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Tworzenie doświadczeń klientów
-31%

Tworzenie doświadczeń klientów

Lucyna Dziewa

Wydawnictwo:One Press / Helion
Autor: Lucyna Dziewa
Liczba stron: 240
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 240x190 mm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788328366954
Tworzenie doświadczeń klientów
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
40,72
Oszczędzasz: 18,28

Opis

Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych -które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort -wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności.
I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt. Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.