Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
-18%

Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020

Izabela Szlis

Wydawnictwo:CeDeWu
Autor: Izabela Szlis
Liczba stron: 320
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 16,5x23,5 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788381023030
Wizerunek - jak go zmierzyć... w.2020
Cena sugerowana przez wydawcę:
68,00
55,69
Oszczędzasz: 12,31

Opis

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing siecio

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.