Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Zmiany klimatyczne generują nowe wyzwania dla przedsiębiorstw. Wiążą się one z oddziaływaniem czynników społeczno-prawnych (regulacje prawne, presja organizacji ekologicznych, oczekiwania klientów) oraz z wzrastającą liczbą ekstremów pogodowych. Jak dotychczas problematyka reakcji przedsiębiorstw na wyzwania klimatyczne jest w literaturze praktycznie nieobecna. Niniejsza publikacja uzupełnia tę lukę przez przybliżenie czytelnikowi: - ryzyk klimatycznych zagrażających przedsiębiorstwom, - strateg...
26,86  35,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,84 
Dowiedz się, co sztuczna inteligencja daje społeczeństwu Poznaj zastosowania SI w robotach, dronach i samochodach autonomicznych Zrozum, z czego wynikają ograniczenia sztucznej inteligencji O co chodzi z tą sztuczną inteligencją? Sztuczna inteligencja - ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Z...
37,96  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,04 
Czy chciałbyś dokonać reformy swojego życia lub biznesu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Marzysz, by osiągnąć spektakularny sukces w swojej branży, jednak nie umiesz przełożyć koncepcji i energii na skuteczne działanie? Jeśli dążysz do tego, by świat usłyszał o Tobie, a inni składali Ci gratulacje, powinieneś przeprowadzić wielką rewolucję. Nie będziesz musiał tworzyć wynalazków ani nie będziesz potrzebował milionów, wystarczy zmysł obserwacji i umiejętność wykorzystania sytuacji. Autoreforma po...
32,05  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,85 
Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, Twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda Ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami. A wrócić do nich jest... cóż, bardzo trudno. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, szanowanym prezesem, menedżerem, czy analitykiem...
25,68  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,22 
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, ...
27,58  37,91 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,33 
Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy. Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunika...
50,70  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,30 
Biznes to przygoda: Ta książka poprowadzi Cię przez Twoją własną podróż - od początkującego przedsiębiorcy po świadomego przedsiębiorcę, który nie boi się sięgać po więcej i z odwagą rozwija żagle swojej firmy. Poznasz w niej pierwsze kroki ku stworzeniu i budowaniu swojego przedsiębiorstwa. "Sztuka przedsiębiorczości" to skarbnica pomysłów i wiedzy, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom, przybliżysz się do wolności finansowej i zaczniesz zmieniać świat z pomocą swoich produktów...
50,00  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 29,00 
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem. O wiele trudniej jest, jeśli sytuacja się komplikuje, a wokół panuje chaos i atmosfera niepewności. Tymczasem podstawowe zadania lidera pozostają takie same: musi się koncentrować na angażowaniu osób i zespołów, na znajdowaniu równowagi między celami, na wyznaczaniu i  komunikowaniu kierunków działania w taki sposób, by inspirować i  przekonywać innych ludzi, wreszcie ― na wykorzystywaniu całego potencjału dos...
31,54  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,46 
Nikt, kto uczestniczył w pierwszych latach rozwoju Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie nie zapomniał z pewnością opublikowanej w 1993 roku książeczki "Sztuka spekulacji". Zenon Komar, polski gracz giełdowy mieszkający wówczas od ponad 20 lat w Stanach Zjednoczonych, przekazał w niej polskim inwestorom podstawy wiedzy o spekulacji. Dziesiątki tysięcy krajowych inwestorów czerpały ze "Sztuki spekulacji" wiedzę o wskaźnikach giełdowych, analizie technicznej oraz egzotycznych wówczas kontrakt...
141,99 
Książka o budowaniu zaufania w biznesie. W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki t...
39,95  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,95 
Gdy używamy słowa biznes, zazwyczaj mamy na myśli określone działanie, pomysły, realizowane w celu zdobycia pieniędzy, a także zorganizowanie warunków do ich zarobienia zgodnie z jakąś ideą poszerzenia możliwości zarobkowych. Chciałabym poszerzyć trochę tę perspektywę o punkt, w którym biznes traktujemy jako relację, sposób i motywację jej nawiązania, oraz cele, jakie chcemy uzyskać poprzez jej nawiązanie. Generalnie można przyjąć, iż biznes nie może istnieć bez relacji. Jakąkolwiek formę bizne...
30,32  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,68 
Świetny Mikołaj to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy w okresie świątecznym chcieliby wcielić się w rolę ubranego na czerwono grubaska i roznosić dzieciom prezenty. Niezależnie od tego, czy chciałbyś podjąć się płatnych zleceń czy sprawić niespodziankę swoim pociechom, znajdziesz tu porady jak zostać takim Świętym Mikołajem, jakiego pamiętasz z własnego dzieciństwa. Okraszona humorem i wypełniona licznymi anegdotami książka ta podpowie Ci: jak dobrać odpowiedni strój, jak uniknąć kłopotl...
32,97  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,03 
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na  prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i  biernym czekaniu. Dzięki tej bestsellerowej ksi...
43,12  67,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 23,88 
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ich rozwiązań rzadko kiedy prowadzą do sukcesu. Najważniejsze bowiem jest to, co niedostrzegalne: o  skuteczności procesu sprzedaży decyd...
50,84  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,16 
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i  pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski. W tej przystępnie napisa...
43,12  67,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 23,88 
Własny biznes z definicji jest działalnością zawodową, wykonywaną w sposób zorganizowany i ciagły. Być może początkowo też tak myślałam. Książka "Tak dla własnego biznesu" pozwala spojrzeć na prowadzenie firmy z innej perspektywy. Wnika w serce i pokazuje, jak odnaleźć samego siebie. Uświadamia, jak mocno powiązane są ze sobą obszary życia zawodowego i rodzinnego. Jak wiele można zyskać, wskazując ludziom wspólny cel i zadbać, aby dążyli do niego na tyle spójnie, by ich praca przynosiła oczekiwa...
16,56  23,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,44 
Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomó...
4,00  6,12 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,12 
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wycz...
31,00  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,90 
Za drogo, Cena jest za wysoka, Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: Proszę spojrzeć na jakość, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić? lub te...
29,19  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,71 
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji jest coraz większe, o czym świadczą stale powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem p...
45,12  62,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,88 
Nie da sie sprzedawac zdalnie. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa rzeczywistosc. A juz pozyskac nowego klienta, to jest prawie niemozliwe....
29,19  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,71 
Książka zawiera praktycznie wszystkie wiadomości o benchmarkach i różnorodnych sytuacjach inwestycyjnych oraz metodologicznych, związanych z ich wykorzystywaniem, a prezentowana uporządkowana wiedza jest znacznie rozbudowana i uzupełniona w wyniku badań własnych autora....
150,58  165,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,42 
Uważaj! Najpierw zgromadź dane, a dopiero potem wprowadzaj swój pomysł w życie. Choćby w teorii wydawał się najlepszy, najpierw rzetelnie go przetestuj! Praktyczny przewodnik - od pomysłu do sprawdzonej koncepcji biznesowej Specjalnie dla innowatorów z korporacji, założycieli start-upów i przedsiębiorców Odwołuje się do fundamentalnych modeli Customer Development oraz Lean Startup Zawiera niesamowitą, rozbudowaną bibliotekę technik szybkich eksperymentów Oceń trafność swojej koncepcji za pomocą ...
57,27  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 31,73 
Paweł ŻurawCelem książki jest przedstawienie problematyki działalności, sylwetki oraz profilu zawodowego księgowych we współczesnych organizacjach biznesowych. Książka odpowiada na pytanie, jaki powinien być księgowy, co kształtuje jego tożsamość, dlaczego można nazwać go menedżerem rachunkowości, a także z jakimi spotyka się w swojej pracy zawodowej problemami natury psychologicznej i etycznej. Książka pokazuje, że w środowisku osób zajmujących się rachunkowością pojawia się wiele patologicznyc...
59,31  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,69 
Lubimy wygrywać. Ale nie zawsze chcemy wygrywać. To tylko pozorna sprzeczność - często nie jesteśmy na wygraną gotowi i ze strachu wycofujemy się tuż przed metą. A startujemy w przeróżnych konkurencjach niemal każdego dnia - menedżer pracujący nad projektem, uczeń marzący o dobrej ocenie, a jednocześnie pragnący akceptacji kolegów, prawnik wygłaszający mowę przed sądem. Wszyscy, nie tylko sportowcy, jesteśmy ciągle stawiani pod presją czasu, wyniku i skuteczności. Co zrobić, by w kluczowym momen...
32,11  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,79 
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, prz...
32,11  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,79 
Znaczenie seniorów jako segmentu wszystkich rynków zwiększa się wraz ze wzrostem liczby osób starszych, a równocześnie poprawą ich sytuacji materialnej. W przypadku rynku turystycznego kluczową rolę odgrywa dodatkowo czas wolny jako warunek niezbędny podejmowania podróży. Zmiany ekonomiczno-społeczne zachodzące w polskim społeczeństwie wymagają stałej aktualizacji profilu turysty seniora, by móc dostosować ofertę do jego potrzeb. Autorzy książki przedstawiają najnowsze dane na temat zachowań pol...
43,80  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,20 
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy ś...
37,96  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,04 
Świat, w którym pewna jest tylko zmiana Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności. Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy. Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagroże...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych -które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort -wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt. Niest...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.