Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Czy duet szef pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca?Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem współpracy i możliwościami, które daje firma?Anna Sarnacka-Smith analizuje, co się dzieje między ludźmi, z ludźmi i wśród ludzi w miejscu pracy. Wskazuje, co pozytywnie wpływa na efektywność zespołu, ale też co prowadzi do frustracji i wypalenia. Pokazuje nie tylko, jak pogodzić szefa z pracownikami, ale jak w myś...
30,47  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,43 
Tematyka kobieca jest coraz częściej podejmowana w kontekście nauk społecznych, w tym przywództwa kobiet. Rzadziej jednak przyjmuje się perspektywę organizacji i zarządzania. Kwestie kobiecego zarządzania nie są również często dyskutowane w kontekście polskim, co powoduje, że proponowany zbiór wnosi oryginalny wkład w rozwój tematyki. Książka jest zbiorem opracowań przedstawiających sylwetki bądź konkretnych organizatorek, bądź grup liderek zarówno aktywnych współcześnie, jak i postaci historycz...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Zakładanie sklepu internetowego jest jak skręcanie mebli z Ikei. Bez problemu złożymy je samodzielnie i nie potrzebujemy do tego żadnego doświadczenia. Warunek jest jeden - musimy się trzymać dołączonej do mebla instrukcji montażu i upewnić się, że użyliśmy wszystkich zalecanych elementów. Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i wer...
37,90  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,10 
Największym wyzwaniem pracodawców na obecnym rynku pracy jest zatrudnienie, a później utrzymanie pracownika. Jak wynika z badań firmy ManpowerGroup, prawie 60 proc. pracodawców, zwłaszcza z północnej i wschodniej Polski, ma problemy z rekrutacją odpowiednich osób do pracy. Najczęściej brakuje tam wykwalifikowanych pracowników fizycznych, a także operatorów produkcji i maszyn. Z kolei firmy z Polski centralnej i północnej mają trudności z rekrutacją inżynierów. Naprzeciw potrzebom pracodawców wyc...
86,30  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,70 
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w  jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej koordynacji, a nieefektywne spotkania, bezproduktywne konflikty i dysfunkcyjna dynamika grupy prowadzą do frustracji, opóźnień i błędnych decyzji. Nawet jeśli zespół uzyska zamierzony cel, jest on okupiony przepracowaniem, stresem i  utratą zaangażowania...
50,75  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,25 
Dale Carnegie był prawdziwym pionierem. Przyszedł na  świat w ubogiej rodzinie, jednak dzięki pracowitości, mądrości i  niezwykłej przenikliwości stał się jednym z najbardziej wpływowych ludzi swoich czasów. Był przywódcą. Wypracował własne zasady i według nich postępował. Zmieniał siebie, podnosił jakość swojego życia, a następnie zaczął przemieniać życie milionów innych ludzi. Udowodnił, że można stać się lepszym człowiekiem, szczęśliwszym, bardziej świadomym i bogatszym, i równocześnie spr...
27,03  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,87 
Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostęp...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
Książka poświęcona społecznej odpowiedzialności biznesu jest pracą zbiorową autorstwa pracowników naukowych i doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Zawiera analizę konkretnych przypadków - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych - funkcjonowania społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce. Może być użyteczna dla pracowników naukowych i studentów zainteresowanych tą tematyką. Autorom najbardziej zależy jednak, aby rozważania w niej zaw...
49,14 
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją na temat internacjonalizacji klubów i innych organizacji sportowych. Pokazuje także możliwości zwiększenia umiędzynarodowienia przedsiębiorstw dzięki powiązaniu ze sportem. Sport jako zjawisko społeczne jest dziedziną niezwykle różnorodną iwielowymiarową, w której zachodzą systematyczne zmiany, wynikające z rozwoju cywilizacji oraz przemian społecznych, kulturowych, technologicznych, ekonomicznych. Sport podlega profesjonalizacji i komercjalizacji. Organ...
47,65  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,25 
Sport to pieniądz. To stwierdzenie (a zarazem tytuł książki Laury Stepan) oddaje istotę tych szczególnych praktyk kulturowych, które zwykliśmy do dziś (pomni odleglejszych czasów) otaczać aurą romantyzmu, heroizmu i bohaterstwa. Tymczasem sport współczesny, jak dowodzi autorka, jest jedną z najważniejszych i dochodowych obecnie gałęzi przemysłu i rozrywki. Laura Stepan pokazuje różne aspekty biznesowego funkcjonowania sportu (zajmuje się kwestiami marketingu, sponsoringu, marki, ale też takim za...
30,42  40,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,58 
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu. Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Od 200...
22,00  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,90 
Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej to jedna z kluczowych kwestii, jakie trzeba rozstrzygnąć podczas otwierania własnego biznesu. Od tego zależą m.in. późniejszy sposób podejmowania decyzji w firmie, odpowiedzialność za jej prowadzenie oraz podział zysków. Osoba rozpoczynająca prowadzenie biznesu bądź planująca jego przekształcenie ma do wyboru wiele form prawnych, w których może prowadzić działalność. Prawo polskie wyróżnia 8 różnych spółek. Najprostszą z nich jest spółka cywilna....
77,58  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,42 
Rynek pracy podlega zmianom, a analiza zagadnień związanych z kapitałem ludzkim nabiera coraz większego znaczenia. Z tego powodu wzrasta zainteresowanie analizą sprawiedliwego wynagradzania z perspektywy zarówno pracowników, jak i zarządzających organizacją. Złożoność tego problemu wymaga jednak przeprowadzenia analizy z kilku perspektyw: jakościowych cech wynagrodzenia za pracę, skuteczności systemu wynagrodzeń w organizacji oraz percepcji indywidualnego pracownika. Książka "Sprawiedliwe wynagr...
39,69  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,21 
Jedyny na rynku praktyczny przewodnik po zagadnieniach prawnych na rynku nieruchomości. W tym opracowaniu znajdziesz informacje jak przejść bezboleśnie przez cały proces sprzedaży mieszkania albo domu. Jak to zrobić bez zbędnego stresu czy popełnienia błędów, których nie da się naprawić? Działać na własną rękę, czasem po omacku czy szukać wsparcia? A jeśli tak to kto, kiedy i jak może pomóc? Ten przewodnik ma pokazać, że nie taki diabeł straszny, jak go malują. Zarówno przyszli sprzedający c...
37,90  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,10 
Książka, która zainspiruje cię do patrzenia restaturaję jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne....
61,51  92,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 30,89 
Książka, która zainspiruje cię do patrzenia restaturaję jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne....
61,51  92,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 30,89 
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy,...
20,71  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,29 
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prześwietlać umysły innych jak rentgen. Dzięki tym okularom widzisz dokładnie potrzeby swoich klientów, możesz wniknąć w ukrytą sferę ich myśli, wyobrażeń i emocji. Wyobraź sobie, że jesteś obdarzony dodatkowym, szóstym zmysłem. Tym zmysłem jest siła sugestii: sp...
32,15  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,85 
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie ...
36,62  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,38 
Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, firma musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, że nie jest to łatwe, przekonało się już wielu przedsiębiorców. Aby się udało, trzeba umieć tworzyć i utrzymywać modele biznesowe, a także wiedzieć, kiedy i jak się z nich wycofać. Każdy chce skalować swoją firmę, ale niekiedy deskalowanie jest najlepszym rozwiązaniem. Cóż więc zrobić? Poznać odpowiednie narzędzia i dowiedzieć się, kiedy i jak z nich skorzystać. Ta...
20,71  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 38,29 
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na  to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i ? co niezwykle ważne ? dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki. Wykorzystaj moc storytellin...
29,12  42,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,78 
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukc...
38,48  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,42 
Przedsiębiorstwo, jeśli ma osiągać satysfakcjonujące wyniki biznesowe, musi używać dobrego oprogramowania. Aby jednak zapewnić firmie pozycję lidera i decydować o przyszłości branży, trzeba czegoś więcej: odwagi we wprowadzaniu i wdrażaniu innowacji. Innowacje te powinny być wspierane przez inteligentne decyzje architektoniczne ukierunkowane na cele firmy, osiągane wyniki i zapewnienie sobie przewagi konkurencyjnej w przyszłości. Niestety podczas projektowania oprogramowania architekci często ki...
43,75  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,25 
Zmiany klimatyczne generują nowe wyzwania dla przedsiębiorstw. Wiążą się one z oddziaływaniem czynników społeczno-prawnych (regulacje prawne, presja organizacji ekologicznych, oczekiwania klientów) oraz z wzrastającą liczbą ekstremów pogodowych. Jak dotychczas problematyka reakcji przedsiębiorstw na wyzwania klimatyczne jest w literaturze praktycznie nieobecna. Niniejsza publikacja uzupełnia tę lukę przez przybliżenie czytelnikowi: - ryzyk klimatycznych zagrażających przedsiębiorstwom, - strateg...
26,86  35,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,84 
Dowiedz się, co sztuczna inteligencja daje społeczeństwu Poznaj zastosowania SI w robotach, dronach i samochodach autonomicznych Zrozum, z czego wynikają ograniczenia sztucznej inteligencji O co chodzi z tą sztuczną inteligencją? Sztuczna inteligencja - ekscytuje i przeraża. W dodatku jest wszędzie. Chroni przed oszustwami bankowymi, pomaga w leczeniu, obsłudze klientów, a nawet wyborze programów telewizyjnych i sprzątaniu domu. Ta książka wyjaśnia, czym sztuczna inteligencja jest, a czym nie. Z...
41,07  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,93 
Czy chciałbyś dokonać reformy swojego życia lub biznesu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Marzysz, by osiągnąć spektakularny sukces w swojej branży, jednak nie umiesz przełożyć koncepcji i energii na skuteczne działanie? Jeśli dążysz do tego, by świat usłyszał o Tobie, a inni składali Ci gratulacje, powinieneś przeprowadzić wielką rewolucję. Nie będziesz musiał tworzyć wynalazków ani nie będziesz potrzebował milionów, wystarczy zmysł obserwacji i umiejętność wykorzystania sytuacji. Autoreforma po...
32,05  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,85 
Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, Twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda Ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami. A wrócić do nich jest... cóż, bardzo trudno. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, szanowanym prezesem, menedżerem, czy analitykiem...
25,63  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,27 
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, ...
27,58  37,91 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,33 
Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy. Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunika...
50,70  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,30 
Biznes to przygoda: Ta książka poprowadzi Cię przez Twoją własną podróż - od początkującego przedsiębiorcy po świadomego przedsiębiorcę, który nie boi się sięgać po więcej i z odwagą rozwija żagle swojej firmy. Poznasz w niej pierwsze kroki ku stworzeniu i budowaniu swojego przedsiębiorstwa. "Sztuka przedsiębiorczości" to skarbnica pomysłów i wiedzy, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom, przybliżysz się do wolności finansowej i zaczniesz zmieniać świat z pomocą swoich produktów...
50,00  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 29,00 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.