Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Podstawowym celem monografii jest przybliżenie roli i znaczenia otwartych innowacji w kreowaniu wartości w biznesie. Jak słusznie zauważa Autor, innowacja sama w sobie może mieć wartość wyłącznie rozważań akademickich, jeżeli nie będziemy poszukiwali możliwości jej skomercjalizowania. () Recenzowana monografia pt. Otwarte innowacje. W poszukiwaniu nowych źródeł kreowania wartości w biznesie autorstwa Pana dra Zenona Pokojskiego stanowi bardzo wartościową pozycję z zakresu innowacji otwartych i i...
31,60  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,40 
Jacek Czauderna twórca i właściciel marki oraz sieci lokali The Legendary Jacks Bar & Restaurant. Związany z gastronomią od trzydziestu lat doskonale zna i rozumie mechanizmy jej działania. Swoją praktyczną wiedzą dzieli się m.in. jako trener i doradca biznesowy. To prezes i założyciel Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej oraz Akademii Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich. Jest także oficjalnym dystrybutorem kawy Jacobs i Piazza D'Oro oraz herbat Pickwick. Absolwent Wydziału Prawa i Adminis...
43,42  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,58 
Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano uporządkowania zagadnień, nierzadko podejmując polemikę z innymi badaczami i proponując własne rozwiązania w zakresie definiowania pojęć i klasyfikacji. Efektem poczynionych wysiłków badawczych są implikacje dla teorii zarządzania i praktyki menedżerskiej w przeds...
53,23  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,77 
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wysokiej wartości monografii pragnę odwołać się do kilku kwestii. Monografię oceniam wysoko w kontekście jej oryginalności. Autorzy odnoszą się do problemów, które są w zasadzie nierozpoznane na naszym rynku, a jed-nocześnie ich nasilająca się skala powoduje, że...
39,93  52,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,57 
Spełnione życie nie jest dziełem przypadku Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał - i którym się zachwycił - dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie - co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym raz...
32,11  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,79 
Nowość
Pełne zaangażowanie! Inspiruj, motywuj i wydobywaj pełny potencjał ze swojego zespołu Ukierunkowanie energii ludzi na osiąganie maksymalnej efektywności jest wyjątkową umiejętnością menedżerów. Kurczące się rynki, rosnąca konkurencja, wzrost wymagań klientów, wreszcie ciągły niedobór wysoko wykwalifikowanych i efektywnych pracowników wymuszają na firmach naukę uzyskiwania jak najlepszych efektów przy ograniczonych zasobach. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż wiele osób ma tendencję do unikania wysi...
32,11  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,79 
Helion.pl Biznes IT Social Media Codziennie inna książka 30% taniej Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor: Mirosław Skwarek W przygotowaniu Okładka książki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Obróć Zajrzyj do książki Wydawnictwo: Onepress Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 296 Druk: oprawa miękka facebook sharing button messenger sharing button twitter sharing button pinterest ...
37,96  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,04 
27,60  42,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,30 
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się ...
27,37  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,63 
Odkryj skuteczną metodę osiągania niewiarygodnego sukcesu w pięciu prostych zasadach! Pragnienie: palące, określone i nadrzędne Wyobraźnia: warsztat umysłu i kuźnia idei Wytrwałość: siła woli w realizacji zamierzonego planu Superumysł: harmonijne koordynowanie wiedzy i wysiłków Duchy lęków: pokonywanie głównych obaw każdego człowieka...
23,81  37,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,19 
Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i zwiększyć efektywność działania firmy. W "Pięciu wymiarach człowieka" autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i solidną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma duży wpływ na sprawność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz mieć świadomość tego, na jaki...
37,05  59,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,94 
Doba dla każdego ma dwadzieścia cztery godziny. Wielu z nas ma również stałą pracę, dom i rodzinę. Wydaje się, że nigdy nie ma wystarczająco dobrego czasu na napisanie książki, artykułu czy scenariusza. Kiedy wreszcie można usiąść i zacząć pracować, okazuje się, że słowa nie chcą spłynąć na papier - blokada twórcza sprawia, że nawet bardzo dobre pomysły nie zostają przekute na gotowe dzieło. A przecież są ludzie, którzy swobodnie piszą nawet po kilka książek rocznie i zdają się nie ulegać zg...
19,24  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,66 
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo roz...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
47,30  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,70 
Książka Podstawy rachunkowości - od teorii do praktyki adresowana jest do wszystkich, którzy chcą poznać tajniki systemu rachunkowości lub je sobie przypomnieć. Zgodnie z tytułem w każdym rozdziale prezentowane są niezbędne treści teoretyczne poparte praktycznymi przykładami i zadaniami. Do każdego zadania podane jest rozwiązanie. Dzięki tej książce Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, ale także praktyczne umiejętności przydatne przede wszystkim w życiu zawodowym, a mianowicie: rozróżnianie prz...
63,06  77,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,94 
64,42  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 24,58 
Sformułowane przez autorki cele badawcze uważam za w pełni zasadne i zarówno merytorycznie, jak również metodologicznie uzasadnione. Hipotezy badawcze (może nie implicite) zostały również właściwie sformułowane i są one istotne z punktu widzenia wkładu w rozwój w dyscypliny ekonomia i finanse. Dobór metod badawczych jest właściwy i uzasadniony merytorycznie oraz metodologicznie. Recenzowana monografia jest dziełem znakomitym. Sądzę, że praca będzie znakomitą lekturą zarówno dla naukowców zajmują...
28,44  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,36 
Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego rynku europejskiego. W intencji redaktorów i autorów praca ma być swego rodzaju hołdem naukowym złożonym prekursorowi badań nad strategiami firm działających na jednolitym rynku europejskim, przedwcześnie zmarłemu Profesorowi Andrzejowi Stępniakowi . Zamieszczone tutaj rozważania mogą stanowić swoistą kontynuację dociekań prowadzonych przez Profesora. Uwzgl...
63,57  79,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,33 
Moim marzeniem jest to, żeby firmy nie opierały swoich działań tylko na  konkurowaniu ze sobą, ale żeby szukały rozwiązań pozwalających im na rozwój i  zyski poprzez poszerzanie możliwości ekonomicznych z zachowaniem uczciwości wobec swoich konkurentów na rynku, wobec współpracowników, całej społeczności, w  jakiej się obracają, ale również z zachowaniem równoważnego rozwoju i szacunku do Matki Ziemi Iwona Paszkiewicz...
37,27  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,73 
Jak słyszę poczucie sensu, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wsk...
63,57  79,91 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,34 
28,89  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,01 
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy New York Timesa, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy takie jak sprzedawca sprzętu do ćwiczeń w domu Peloton, dostawca oprogramowania do wideokonferencji Zoom czy Amazon z dnia n...
40,65  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,25 
"Timothy'emu Clarkowi ponownie udało się ująć skomplikowany temat z elegancką prostotą. Opisane przezeń wymiary charakteru i kompetencji oraz cztery filary tych przymiotów składają się na ponadczasowe zasady, które pozwolą każdemu przywódcy zrealizować swój potencjał. Posługując się zręcznym stylem, autor ten potrafi uchwycić wymowne obrazy i zaoferować wskazówki, które pozwolą każdemu ambitnemu liderowi na doskonalenie swych umiejętności"....
35,43  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,57 
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu. Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury. Od 200...
22,00  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,90 
"Dlaczego uważam umiejętność zadawania pytań za tak istotną w budowaniu relacji? Ponieważ w dzisiejszym świecie, który cechuje się coraz większą złożonością, zróżnicowaniem kulturowym, jak również ogromną liczbą wzajemnych powiązań, jest to kluczowa umiejętność. Nie da się pracować z ludźmi wywodzącymi się z odmiennych kultur czy to zawodowych, czy narodowych bez umiejętności zadawania pytań i budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji faktu, że posiadają oni pewną różną od na...
26,46  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,54 
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów. Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć? Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnie...
32,05  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,85 
Książka przedstawia przemiany charakteru pracy i zmiany wzorców zawodowej kariery, jakie dokonały się na progu XXI wieku, głównie w efekcie procesów globalizacyjnych. Świat pracy przedstawiony w książce to świat niepewny, nieprzewidywalny, świat, który pozbawił nas możliwości pełnego zatrudnienia i pracy na całe życie. Ale to także świat, który jest prawdziwą szansą dla tych, którzy chcą podjąć odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy i za swoją karierę. Nowa, kryzysowa rzeczywistość, którą zgot...
41,07  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,93 
Zdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO. Książka krok po kroku wprowadza w ten proces: od planowania kampanii, przez analizę własnego ser...
27,73  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 51,27 
By Twój e-biznes był prowadzony legalnie Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń. Kolejne precedensy i związane z nimi sprawy mnożą listę pytań i wątpliwości. Coraz więcej jest mało zrozumiałych dla przeciętnego Kowalskiego przepisów, w których jednak musi on nauczyć się poruszać, jeśli nie chce prze...
31,54  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,46 
W grupie skuteczniej! Grupa nie jest prostą sumą charakterów, zdolności i predyspozycji tworzących ją jednostek. Zespół pracujących ze sobą ludzi to coś więcej. Dobrze zarządzany może wypracować lepsze, szybsze i bardziej innowacyjne rozwiązania, niż wskazywałaby na to liczba jego członków. Odpowiednio zmotywowani ludzie współpracują, wzmacniają nawzajem swoje talenty, dyskutują i wpadają na świetne pomysły. Warunkiem skuteczności działań zespołu jest takie pokierowan...
40,72 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.