Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Praca zdalna, model hybrydowy czy coworking to jedne z  najpopularniejszych obecnie tematów dyskusji podejmowanych w wielu organizacjach. Zmiana miejsca i sposobu świadczenia pracy w dobie epidemii sprawia, że organizacja przestrzeni pracy w nowych warunkach wymaga ponownego przemyślenia koncepcji funkcjonowania jednostek i  zespołów. Autorka omawia szczegółowo w książce następujące zagadnienia: warunki efektywnej i bezpiecznej pracy w biurze; szanse i zagrożenia związane z pracą zdalną, ...
38,65  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,35 
Książka jest zwięzłym źródłem wskazówek, jak kształtować przewagi konkurencyjne w warunkach nowoczesnego zarządzania ryzykiem oraz stosowania współczesnych form finansowania procesów innowacyjnych. Książka łączy w sobie zatem trzy podstawowe kategorie ważne w rozwoju współczesnych podmiotów gospodarczych: ryzyko, finansowanie działalności, innowacje. Rozważania zawarte w monografii odnoszą się przede wszystkim do rozwijających się sektorów innowacyjnych (głównie na gruncie polskim), m.in. sektor...
52,94  58,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,06 
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in. zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich oraz czeskich odbiorców ofer...
51,63  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,27 
Budowanie odpowiednich relacji zawodowych jest jedną z kluczowych umiejętności może okazać się istotne w przebiegu kariery zawodowej. W książce Kultura budowania relacji służbowych, czyli etykieta biznesu w praktyce autorka pokazuje z jednej strony nasze różnice i odmienności, z drugiej standardy i właściwe praktyki dotyczące m.in. skutecznego budowania własnego wizerunku oraz zachowań w świecie biznesu i norm, zapewniających komfort i pewność siebie w różnych okolicznościach służbowych....
40,14  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,86 
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie Przy czym wyrażenie "najlepsza cena" dla...
37,96  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,04 
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających przedsiębiorstwem społecznym na temat ich stylu zarządzania, cech charakteru niezbędnych w ich pracy, czynników sukcesu, przeszkód stojących na drodze do rozwoju organizacji, a nawet ich samooceny. W części wprowadzającej zaprezentowano ogólne uwagi dotyczące gospodarki społecznej, a następnie skupiono ...
38,71  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,19 
Publikacja omawia najważniejsze kwestie związane z łączeniem się i podziałem spółek, jakie uregulowano w Kodeksie spółek handlowych, w tym transgraniczne łączenie się spółek kapitałowych i spółki komandytowo-akcyjnej oraz proces łączenia się spółek z udziałem spółek osobowych. Zagadnienia prawne, podatkowe i rachunkowe zostały zaprezentowane z uwzględnieniem odrębności: procesu łączenia się spółek kapitałowych przez inkorporację (przejęcie) bądź przez zawiązanie nowej spółki (fuzję); procesu łąc...
86,30  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,70 
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle n...
37,41  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,59 
Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, k...
56,44  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 32,56 
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów Zarabiaj pieniądze, promując produkty, które kochasz! Zarabiaj na tym, co już robisz! Wykorzystaj swoje zainteresowania i  wiedzę w biznesie generującym dochód. Chcesz zarabiać na blogu? Ta książka została napisana specjalnie dla Ciebie! W ramach marketingu afiliacyjnego otrzymujesz prowizję ...
37,96  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,04 
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z inte...
36,68  57,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,32 
Merytorycznie, praktycznie i konkretniePamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w  telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie ...
50,84  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,16 
47,21  60,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,69 
Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendys...
26,60  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,40 
Odkryj przeszkody, które hamują twoją sprzedaż, i pokonaj je, aby znacząco poprawić wyniki Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia rady...
17,20  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 31,80 
Książka poza szczegółową prezentacją wieloaspektowych zagadnień związanych z polubownym rozwiązywaniem sporów cywilnych, w tym gospodarczych, w drodze mediacji stanowi również próbę skłonienia przedsiębiorców do spojrzenia na mediację jako uniwersalne narzędzie wspomagające na różnych płaszczyznach osiągnięcia sukcesu w biznesie. Autorzy zaproponowali czytelnikom szersze spojrzenie na prowadzenie działalności gospodarczej również w kontekście nawiązywanej komunikacji, relacji i konstruktywnej ws...
45,63  50,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,37 
Autorzy członkowie Stowarzyszenia Mentorów Promentor prezentują w publikacji różnorodne aspekty mentoringu oraz pokazują jego praktyczne zastosowanie w odmiennych środowiskach, m.in.: w edukacji, biznesie, czy w organizacjach. W książce poruszono zagadnienia takie jak: rola mentora i mentee oraz łączącej ich relacji; umiejętności, jakie powinien posiadać i rozwijać mentor; wskazówki dotyczące metod pracy mentora; korzyści i bariery związane z wdrażaniem programów mentoringowych w organizacji...
46,52  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,48 
Wraz z eksplozją popularności NFT coraz więcej artystów i przedsiębiorców odkrywa unikalny potencjał, jaki mają one na rynku finansów i sztuki cyfrowej. Ale w powodzi mylących rad i sprzecznych pomysłów warto wiedzieć, na co postawić. Giełdy NFT to miejsca, w których spotykają się kolekcjonerzy sztuki, inwestorzy i gracze na rynku kryptowalut. Ostatnio tokeny dynamicznie zyskują na wartości. Wszystko, co musi wiedzieć inwestor, znajdzie się w książce ekspertów, mecenasa Romana Biedy i doktor...
26,17  44,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,82 
Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i łatwe, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół. To trzecie, gruntownie uzupełnione w...
37,41  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,59 
Nawiąż połączenie z danymi istotnymi dla Twojej firmy Opowiadaj przekonujące historie za pomocą wizualizacji Przejdź na następny poziom za sprawą języka DAX i integracji Jack Hyman - obecnie ma ponad 3000 utworów na swojej playliście w iTunes Odblokuj potencjał danych za pomocą Power BI Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać s...
50,10  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,90 
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
63,88  78,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,12 
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wiel...
25,68  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,22 
We współczesnym świecie umiejętność efektywnego uczenia się jest niezwykle istotna. Proces edukacji nie kończy się na otrzymaniu świadectwa czy dyplomu ukończenia szkoły - chcesz czy nie chcesz, musisz się uczyć przez całe życie. Gorzej, jeśli nie umiesz skutecznie przyswajać wiedzy. W efekcie odkładasz naukę w nieskończoność, a gdy się już zmusisz do otwarcia podręcznika, bardzo szybko dopada Cię znużenie i dekoncentracja. Niewiele też pamiętasz z przeczytanych fragmentów. Czy to oznacza, ...
25,68  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,22 
W książce przedstawiono sprawdzone rozwiązania i narzędzia, dzięki którym można efektywnie przyswoić i później zastosować w praktyce nowo nabytą wiedzę i umiejętności. Opisana przez Autorów mistrzów judo sprawdzona metodologia wzmacniania efektów szkoleń, bazująca na motywacji i regularnym monitorowaniu postępów, łączy w sobie naukę i praktyczną wiedzę i może być stosowana z powodzeniem zarówno w sportach walki, jak i w zakresie szkolenia pracowników. Autorzy odpowiadają na pytania: czym jest wz...
54,41  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,59 
Monografia dotyczy niezwykle istotnej problematyki zwiększających się nierówności dochodowych we współczesnym świecie, zwłaszcza w kontekście wyzwań społeczno-gospodarczych. W czasach narastających nierówności i utrzymujących się obszarów ubóstwa spółdzielnie socjalne mogą efektywnie przeciwdziałać wykluczeniu społecznemu. Mimo poprawy sytuacji niektórych polskich rodzin wynikającej z programów transferów socjalnych, realizowanych w II połowie drugiej dekady XXI wieku, nie zaniknęły przesłanki f...
26,86  35,70 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,84 
W książce poruszona została problematyka tworzenia i rozwoju modeli biznesowych w podmiotach z sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Autorka, posługując się licznymi studiami przypadków z własnej praktyki doradczej, analizuje czynniki i uwarunkowania tworzenia przez przedsiębiorców modeli biznesowych na moment otwarcia działalności gospodarczej, a następnie ich modyfikacje wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. W książce umiejętnie połączono wiedzę dotyczącą modeli biznesowych z praktycz...
41,07  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,93 
Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i bardzo interesującą zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania biznesowego skoncentrowana na koncepcjach konstrukcj...
49,14  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,86 
Postaw na pewne podstawy biznesu w niepewnych czasach Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne - o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać s...
35,33  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,57 
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne - i trochę t...
50,84  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,16 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.