Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIBiznes
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie...
-42%

Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie...

Adam Szaran , Roman Kawszyn

Wydawnictwo:MT Biznes
Autor: Adam Szaran , Roman Kawszyn
Liczba stron: 200
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2022
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788382311617
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie...
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,90
29,19
Oszczędzasz: 20,71

Opis

Za drogo, Cena jest za wysoka, Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: Proszę spojrzeć na jakość, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!

Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić? lub też wprost: To dla nas za drogo. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: Co jest dla pana ważne? odpowiada cena. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.

To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.


Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.