Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
27,52  33,60 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,08 
30,96  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,84 
Pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie. Czytelnik dowie się, co zrobić, aby dostać się do branży i jak się w n...
64,71  79,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,29 
Prezentowana monografia to próba określenia aktualnej roli radia w procesie komunikowania międzynarodowego państw w odniesieniu do wcześniejszych okresów funkcjonowania rozgłośni międzynarodowych. Prześledzono w niej historyczny rozwój Radio France Internationale, Voice of America i BBC World Service na tle innych rozgłośni tego typu, wskazując na najważniejsze zasady i formy ich działalności oraz podjęto rozważania na temat ich aktualnej aktywności w wymiarze komunikowania międzynarodowego, ko...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Książka "Rynek filmowy w Polsce" traktuje o branży filmowej działającej w warunkach rynkowych (zgodnie z tytułem). Autorka pisze zarówno o powojennej historii polskiej kinematografii (gdyż bez tego ciężko zrozumieć mechanizmy rządzące także obecnie rynkiem filmu i kultury), jak i o stronie instytucjonalnej i prawnej, głównych tendencjach producenckich i dystrybucyjnych oraz o upowszechnianiu kultury filmowej w Polsce. Omawia także najnowsze trendy i najważniejsze zagadnienia oraz bolączki branż...
31,94  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,06 
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego....
41,28  50,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,12 
23,72  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,28 
Bohaterami tej książki, napisanej żywym publicystycznym językiem, są rzecznicy prasowi. Czytelnik znajdzie tutaj dziesiątki przykładów udanych i nieudanych rzecznikowskich przedsięwzięć, a także ponad sto pytań i zagadnień do dyskusji, co ma być w zamiarze autora (byłego dziennikarza i rzecznika prasowego) zaproszeniem do debaty nad rolą, rangą i kondycją rzecznictwa prasowego na arenie współczesnych działań komunikacyjnych. Książka jest podręcznikiem dla adeptów profesji medialnych (studentów,...
34,56  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,44 
Jak można rozumieć związki mediów, kultury popularnej i (homo)seksualności? Jaki wpływ na seksualne projekty tożsamościowe mają procesy digitalizacji i konwergencji mediów? W jaki sposób jako użytkownicy mediów konfrontujemy się z politykami tożsamości? Autorzy znakomitej części prac zmagających się z tak postawionymi pytaniami, udzielają zwykle podobnych odpowiedzi: że seks zawsze się sprzedaje, że media zapośredniczają i reprodukują heteronormatywny dyskurs tożsamości, że tylko niezależne i ja...
34,56  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,44 
Zbiór "Słowo, dźwięk, cisza. Radio i sztuka audialna" - poświęcony przede wszystkim nowym i najnowszym formom działalności radiowej, ze szczególnym uwzględnieniem przedsięwzięć artystycznych zasługujących na miano sztuki - wydaje się interesującą propozycją wydawniczą. Analizowane są tu nie tylko aplikacje mobilne, podcasty i platformy agregujące, lecz także słuchowiska, tradycyjne i eksperymentalne, problemy obecności radia w szkole i edukacji czy zagadnienia formy w ujęciu Witkacego oraz innyc...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
"Książka Społeczne konteksty edukacji medialnej zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dziecko przedstawiona w prezentowanej książce pozwoli na zapoznanie się z aktualnym stanem wiedzy na ten temat, a także umożliwi czytelnikowi porównanie ich z własnym...
21,60  30,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,40 
Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka proces tworzenia się sfery publicznej, i dalej – społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej. Ważnym aspektem tego ...
27,10  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,70 
Monografia Stempel jakości [...] posiada przejrzystą kompozycję, której układ konsekwentnie rozwija wyznaczoną przez badaczkę ścieżkę interpretacyjną [...]. Książka poddaje analizie zbiór reportaży Doroty Terakowskiej Próba generalna, opublikowany w 1983 roku, tomy felietonów Dobry adres to człowiek [...] wydany w 2004 i Muzeum Rzeczy Nieistniejących [...] opublikowane dwa lata później, uwzględnia także dwa zbiory wywiadów z krakowskim psychiatrą Jackiem Bombą poświęconych relacjom w obrębie pow...
13,11  16,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,89 
Przekaz graficzny nie wyłania się z umysłu twórcy pod wpływem natchnienia w pełnym i skończonym kształcie. Jest to rezultat złożonego procesu wymagającego namysłu koncepcyjnego, opraco- wania strategii oraz zdecydowania zarówno o treści, którą chcemy zakomunikować, jak i o formie, którą zamierzamy jej nadać....
32,57  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,43 
Tom 14. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opinii publicznej środkami masowego przekazu (lub, jak chcą inni środkami społecznego przekazu) jest konsekwencją przynajmniej trzech czynników. Pierwszym z nich jest ich rosnące znaczenie, jako ważnego komponentu realnie sprawowanej władzy niekiedy już nawet nie czwartej, jak to zwykło się mawiać, ale pierwszej i drugiej lub nawet trze...
38,42  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,58 
Książka jest próbą opisu świadomości gatunkowej współczesnych dziennikarzy prasowych. Jest także próbą odpowiedzi na pytania dotyczące dziennikarskiego warsztatu: procesu powstawania tekstów, wyboru gatunku czy postrzegania czytelnika. Autorka definiuje świadomość gatunkową nie tylko jako wiedzę o gatunkach, ale przede wszystkim jako umiejętność przełożenia gatunkowego wzorca na tekst. Zakłada, że przejawia się ona w wyborze tematu, struktury czy językowego stylu. Ale jest przede wszystkim pewną...
35,01  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,89 
Analiza zawartości, której celem jest rozpoznanie i dekonstrukcja mechanizmów służących opisywaniu rzeczywistości, zwłaszcza zabiegów zmierzających do przyjęcia punktu widzenia autorów, stawia przed jej wykonawcą wiele problemów. Jeden z nich dotyczy kwestii terminologicznych. Można bowiem zauważyć, że często utożsamia się ze sobą różne pojęcia (np. perswazję i manipulację) czy błędnie uznaje się manipulowanie za proces nieodłącznie towarzyszący funkcjonowaniu środków przekazu, niemalże za jedną...
42,51  57,75 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,24 
Prezentowana monografia to ważna pozycja nie tylko dla badaczy telewizji, lecz także innych współczesnych mediów. Składa się z dwóch wprowadzających, teoretycznych rozdziałów, w których zostały wyznaczone trzy perspektywy oglądu: mediolingwistyczna, dyskursologiczna i telewizyjna []. Oba zasługują na podziw. Autorka jest bowiem mistrzynią prowadzenia czytelnika przez niełatwe pojęcia mediolingwistyki. Dwa kolejne rozdziały mają charakter analityczny. Badaczka skonstruowała je według ustalonego p...
43,78  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,12 
"Teoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice" pod redakcją Elżbiety Gondek to zbiór rozpraw porządkujących wiedzę o rozwoju dyscyplin zajmujących się książką, jej estetyczną formą, informacją i czytelnictwem. W tytule syntezy użyto współczesnej nazwy dyscypliny, która tradycyjnie nazywana była nauką o książce, lecz pod wpływem rozwoju cyfrowych technik komunikacji systematycznie zmienia przedmiot badań oraz strukturę. Tom zwraca uwagę na ewolucję roli drukarst...
27,64  31,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,86 
Nowość
27,64  31,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,86 
26,87  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 21,13 
Głoszenie ekstremalnych poglądów często prowadzi do degradacji języka, dezintegruje i niszczy wspólną przestrzeń społeczną w każdym aspekcie politycznym, medialnym, naukowym, w  wypowiedziach artystycznych, a także w sferze popkultury. Wynikiem procesu radykalizacji stanowisk ideologicznych w komunikacji społecznej są również agresja i przemoc słowna, które skutecznie blokują porozumienie oraz przekaz wartości. [] Nowe technologie informacyjne utrwalają hegemonię nurtów radykalizujących komunik...
36,07  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,93 
Od hakera do miliardera W chwili pisania tej książki liczba aktywnych użytkowników Twittera sięgała 300 milionów. Serwis ten stał się narzędziem wykorzystywanym do walki z opresyjnymi rządami na Środkowym Wschodzie, marketingowym wsparciem przedsiębiorstw oraz ogólnoświatowym salonem dyskusyjnym. Z Twittera korzystają dziś wielcy tego świata, łącznie z papieżem i prezydentem Stanów Zjednoczonych. Z zewnątrz wszystko wygląda pięknie, jednak kulisy tego potężnego medium społecznościowego to temat ...
13,41  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 26,49 
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów. Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, ...
12,25  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,65 
Książka wyszła spod pióra najwybitniejszego badacza współczesnego polskiego systemu mediów profesora Tomasza Mielczarka. Jej czytelnik otrzyma pracę o ogromnej zawartości faktograficznej i skłaniającą do głębokich refleksji nad współczesnymi mechanizmami komunikacji masowej. Wywoła duże zainteresowanie wśród studentów dziennikarstwa, politologii i kulturoznawstwa. Bez wątpienia sięgną po nią uczestnicy życia politycznego i kulturalnego, znajdując w niej impuls do głębokich przemyśleń. - prof. zw...
28,70  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,30 
43,78  46,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,12 
W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 20...
34,37  40,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,64 
O atrakcyjności książki, poza językiem, (...) decyduje kilka kwestii. Po pierwsze aktualność tematyki. Blogi nie okazały się być jedynie modą, ale stały się produktem medialnym, co Autorka zręcznie pokazuje. Drugą mocną stroną jest rzetelny przegląd literatury przedmiotu. Autorka przywołuje naukową literaturę światową oraz prace polskich badaczy. Taka teoretyczna podstawa służy Autorce do przedstawienia argumentacji budowanej na danych empirycznych (...). Autorka uwzględnia różne stanowiska i pu...
32,68  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,22 
Niniejsze opracowanie składa się z dwu zasadniczych części, z których pierwsza zawiera szereg informacji związanych z historycznym rodowodem regionu wielkopolskiego i jego przeobrażeniami o charakterze społeczno-kulturowym oraz współczesną charakterystykę. Natomiast drugą część zajmuje alfabetyczny katalog tytułów prasy lokalnej, jakie pojawiły się na obszarze Wielkopolski po historycznym przełomie politycznym 1989 roku wraz z krótką informacją, która dotyczy badania, źródeł i definiowania...
38,78  51,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,22 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.