Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów
-28%

Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów Teoria i praktyka

Krzysztof Gajdka

Wydawnictwo:Universitas
Autor: Krzysztof Gajdka
Liczba stron: 296
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2012
Format: 13.0x20.0cm
ISBN: 9788324222285
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788324222285
Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów
Cena sugerowana przez wydawcę:
48,00
34,56
Oszczędzasz: 13,44

Opis

Bohaterami tej książki, napisanej żywym publicystycznym językiem, są rzecznicy prasowi. Czytelnik znajdzie tutaj dziesiątki przykładów udanych i nieudanych rzecznikowskich przedsięwzięć, a także ponad sto pytań i zagadnień do dyskusji, co ma być w zamiarze autora (byłego dziennikarza i rzecznika prasowego) zaproszeniem do debaty nad rolą, rangą i kondycją rzecznictwa prasowego na arenie współczesnych działań komunikacyjnych.
Książka jest podręcznikiem dla adeptów profesji medialnych (studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników profesjonalnych szkoleń i kursów, doktorantów), a zarazem poradnikiem dla czynnych rzeczników, szczególnie tych z krótszym stażem w zawodzie. Pozycja będzie ciekawa również dla ludzi mediów, którzy po jej lekturze z całą pewnością inaczej spojrzą na współpracujących z nimi rzeczników.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.