Szukaj Szukaj
Cosiewydaje.plBaza autorówAleksandra Chmielewska

Aleksandra Chmielewska

Książki autora Aleksandra Chmielewska

Niewypowiedziane to oparta na faktach opowieść o młodej dziewczynie zmagającej się z depresją i jej skutkami. Podejmując walkę z chorobą, bohaterka decyduje się wyruszyć w najtrudniejszą i jednocześnie najpiękniejszą podróż - podróż w głąb siebie. Jak zrozumieć wewnętrzny świat człowieka z depresją? Czy lęk da się pokonać? Jak bardzo wydarzenia z przeszłości mogą wpływać na funkcjonowanie dorosłego człowieka? Czy można uleczyć swoje wewnętrzne dziecko? Wyrazista powieść zapraszająca czytelnika n...
30,21  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,69 
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy - praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizj...
34,40  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,60 
Trzecia część wydawanego przez Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie zeszytu ćwiczeń dla dzieci. Przez zagadki, zadania i łamigłówki przeprowadzi was sam książe Polan - Bolesław Chrobry...
6,54  8,88 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,34 
Druga część wydawanego przez Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie zeszytu ćwiczeń dla dzieci. Tym razem przez zagadki, zadania i łamigłówki przeprowadzi was sama żoną księcia Mieszka I Dobrawa....
6,54  8,88 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,34 
Pierwsza część wydawanego przez Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie zeszytu ćwiczeń dla dzieci. Przez zagadki, zadania i łamigłówki przeprowadzi was sam książe Polan - Mieszko I....
6,54  8,88 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,34 
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego....
41,28  50,40 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,12 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.