Szukaj Szukaj
Cosiewydaje.plBaza wydawnictwSłowa i Myśli

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Książki wydane przez Słowa i Myśli

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak: Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens? Rola nowych technologii w świecie marek. Postawa klientocentryczna i co z tego wynika? Klient...
22,75  36,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,25 
15,5 kilometra do granicy to idealna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata lub chce nim zostać; zrozumieć i poznawać świat, przeżywać i czerpać z niego zawodowo, społecznie oraz kulturowo. Jest to opowieść o bagażu doświadczeń, które wpływają na wewnętrzną przemianę i pomagają osiągnąć sukces na rynku międzynarodowego konsultingu. ...
24,64  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,36 
„Seawolf” jest znanym blogerem i felietonistą. Zdobył m.in. I miejsce w plebiscycie publiczności konkursu na Blog Roku 2010 największego polskiego portalu onet.pl. Jego teksty ukazują się na czołówkach m.in. Niezalezna.pl, Wpolityce.pl, Gazecie Polskiej Codziennie. Jest najpopularniejszym polskim blogerem – licznik na jego blogu pokazuje obecnie 2,2 mln czytelników. Prywatnie „Seawolf” to Tomasz Mierzwiński, kapitan żeglugi wielkiej, pływający po najbardziej egzotycznych morzach, od Karaibów po ...
22,44  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,46 
"Na naszych oczach Europa oddala się od swych chrześcijańskich korzeni i pogrąża w radykalnej lewicowości. Orędownicy tego procesu są przekonani, że nie ma od niego odwrotu, a broniący starego ładu powinni porzucić swe ideały i zaakceptować nieuchronne. Czy w tej sytuacji można mieć nadzieję, że nie wszystko jeszcze jest stracone? Na szczęście powodów do optymizmu dostarcza historia, która uczy, że przyszłość jest całkowicie nieprzewidywalna. W polskiej sytuacji niektórzy zadają sobie pytanie:...
21,53  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,37 
Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu w budowaniu strategii tożsamości marki, nigdy też nie determinowała tak dalece jej wizerunku. Tendencja ta przejawia się, począwszy od produktów sygnowanych nazwiskiem artystów, przez kompleksowe strategie komunikacyjne, aż po powstawanie korporacyjnych kolekcji sztuki, własnych muzeów i czasowych artystycznych przestrzeni. Niekończąca się droga od idei do ideału będąca procesem tak charakterystycznym dla sztuki może być także atrakcyjn...
35,28  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,72 
W swej najnowszej książce Jan M. Jackowski jako historyk przypomina o faktach, jako publicysta ożywia je, a jako polityk szuka ukrytych inspiracji, interesów i skutków.prof. Jan Żaryn,,Bitwa o III RP" to wezwanie dla ludzi myślących i czujących się Polakami - bo choć aktorzy na politycznej scenie się zmieniają, to walka o przyszłość naszego kraju, o to, czy Polska będzie sobą, czy jedynie geograficzną nazwą na mapie, będzie trwała jeszcze długo.dr Wojciech MuszyńskiMam nadzieję, że czytelnik zna...
21,53  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,37 
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń. Brand impulse(R) pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydo...
27,80  44,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,20 
Nie ta brama, nie to podwórko… Skręcił za szybko, dookoła trzymetrowy mur. Goniący go tajniak rzucił nim o ścianę. Pociemniało mu na chwilę w oczach. Poczuł zimny dotyk stali krępującej ręce. Stało się. „Czas próby” to niezwykle wciągająca powieść z okresu stanu wojennego. To pełna autentycznych faktów historia młodego opozycjonisty aresztowanego za działalność konspiracyjną. Śledztwo i pobyt w więzieniu stawiają młodego Karczewskiego przed najtrudniejszą życiową próbą. Czy ją przetrwa? Czy wy...
25,69  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,21 
Chociaż korzenie terroryzmu sięgają jeszcze czasów starożytnych, to właśnie w XXI wieku stał się on jednym z największych problemów wielu krajów. Od zamachów, które miały miejsce 11 września 2001 r. w Stanach Zjednoczonych, poprzez ataki w Londynie czy Madrycie, aż po stworzenie terrorystycznego Państwa Islamskiego. Ogromna część świata żyje w ciągłym zagrożeniu. Wywoływanie strachu i poczucia nieustannej destabilizacji to fundament wszelkich aktów terroru. Polska nie stanowiła do tej pory jedne...
26,52  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,38 
31,68  44,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,32 
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zaniedbania często są przyczyną ich porażki. Niby lekko, a jednak z pełną powagą. Niby w formie plotek, a jednak z pełnym profesjonalizmem i marketingową wiedzą. Właśnie w taki sposób Autorka przedstawia historie wielu polskich i światowych gwiazd, wyciągając cenne ...
29,66  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,34 
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z ,,życia korporacji".Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywa...
43,59  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,41 
,,Dziennik pokładowy" to wybór najciekawszych podróżniczych tekstów z blogów Seawolfa, w których dowcip, ironia i szczypta nostalgii wciągają czytelnika bez reszty. Ale tym razem nic o polityce. Bo Seawolf zabiera nas w długą podróż, trochę sentymentalną, ale też pełną niespodzianek i zaskakujących zwrotów akcji. Ta książka to w zasadzie powieść podróżnicza. Są tu chwile grozy z piratami, są momenty skrzące się humorem, szczególnie gdy wycieczkowicze dostarczają obsłudze statku wielu ,,atrak...
21,53  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,37 
 <P style="LINE-HEIGHT: 0.18cm; MARGIN-TOP: 0.05cm; MARGIN-BOTTOM: 0.05cm">Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie!</P><P style="LINE-HEIGHT: 0.18cm; MARGIN-TOP: 0.05cm; MARGIN-BOTTOM: 0.05cm" align=justify>Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko pracując, mało zarabiając, często znacznie poniżej swoich możliwości. Ta książka pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w każdym z nas. Możemy go odblokować, jeśli tylko zrozumiemy podstawowe zasady ekonomii. Au...
42,48  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,52 
Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, ...
33,12  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,88 
Filmowy Leksykon Psychologii jest jedynym w swoim rodzaju kursem psychologii. Przygotowano go z myślą o osobach, które lubią rzetelną wiedzę podaną w nieakademicki sposób. Zawiera 111 haseł - opisów zjawisk z różnych dziedzin psychologii: klinicznej, poznawczej, społecznej, rozwojowej, pozytywnej oraz psychologii biznesu. Każde z nich, począwszy od Adaptacji a na Żałobie skończywszy jest osobną całością. Mieści w sobie filmowy obraz analizowanego zjawiska wraz z psychologicznym komentarzem. Wybr...
47,91  63,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,09 
Kolejna po "Warstwy czyli obrazy miasta" część niezwykle magicznej opowieści o mieście. Tym razem jednak jest ona bardziej sentymentalna, czasami wręcz mistyczna, pozostawiająca na długo w sercu słowa wypowiadane przez bohaterów historie ich zwykłego życia. Akcja książki toczy się w Warszawie, w czasie II wojny światowej. Normalne, codzienne życie jest światem, w którym proste wydawałoby się zajęcia, urastają do rangi rytuału, tajemniczego obrzędu. Większą część opowieści autor umiejscowił w get...
27,80  44,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,20 
Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życia oraz często zaskakująco wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszące się do rynku, przedsiębiorczości, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniającej s...
19,44  27,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,56 
Poznaj swój potencjał, odkryj swoje mocne strony, które pozwolą Ci zrobić pierwszy krok w biznesie. Niech Twój własny instynkt przedsiębiorcy prowadzi Cię ku drodze do sukcesu. Monica Mehta na bazie wskazówek przedsiębiorców, przełomowych odkryć naukowców, tworzy swoisty klucz do sukcesu: ryzykuj, ale z zyskiem pokonaj swoje lęki i przeciwności losu rozwijaj swoje ambicje rozwijaj swoje wrodzone talenty, aby zdobyć niezależność finansową i... w końcu zarabiać miliony! W czasach gdy prawdopodobie...
24,00  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,00 
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać , ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i ni...
24,32  32,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,68 
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozw...
24,00  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,00 
Starość i śmierć są przez wiele osób traktowane jako tematy tabu, zwłaszcza, że w mediach na każdym kroku bombardują nas obrazki prezentujące ideał szczęścia – młodość i piękno. Skąd pomysł na książkę poruszającą tak niezwykle trudne kwestie? Sama autorka często słyszała to pytanie – odpowiedź jest dość wymowna „Przecież po śmierci tego nie napiszę”. W książce zaprezentowano różne spojrzenia na zagadnienie umierania i starości, przedstawiono filozoficzne rozważania oraz pojmowanie śmierci przez ...
21,78  28,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,12 
 <P style="MARGIN-BOTTOM: 0cm; FONT-WEIGHT: normal" align=justify>Jak wygrać wybory samorządowe? Do tej pory nikt nie pokusił się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. W przypadku wyborów samorządowych jest to o tyle trudne, iż każdy region ma inne potrzeby, problemy, "rządzi się swoimi prawami". Elektoratu regionalnego nie można oceniać poprzez pryzmat kampanii parlamentarnych.</P><P style="MARGIN-BOTTOM: 0cm; FONT-WEIGHT: normal" align=justify>Bohaterowie książki "Jak wygrać ...
30,34  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,56 
Książka przedstawia pułapki, jakie na wyborców zastawiają marketingowcy. Ostrzega przed nimi, lecz - co ważniejsze - wskazuje również, jak je omijać. dr hab. Wojciech Cwalina, prof. SWPS Autor nawiązuje do wielu zagadnień, o których kandydaci mogą jeszcze nie wiedzieć, a profesjonaliści nieraz zapominają. Myślę, że podczas każdych następnych wyborów ta publikacja niewątpliwie wpłynie na decyzje o stawianiu krzyżyków przy nazwiskach kandydatów, jak i... wykreśleniu ich z życia politycznego. Nie s...
25,21  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,69 
Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menad...
18,93  24,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,97 
Książka, która skutecznie zmobilizuje Cię do podjęcia metody krok po kroku, aby realizować swoje cele i dojść tam, gdzie dzisiaj wydaje się to niemożliwe. Czy nie ogarnia Cię czasami poczucie bezsilności, a sprawy bieżące przytłaczają tak bardzo, że zapominasz o swoich marzeniach, planach, o tym, co najbardziej istotne w Twoim życiu?Książka Kaizen. Jak osiągnąć wielkie cele małymi krokami pokazuje, że mimo lęku, obaw, różnych wewnętrznych barier i zniechęcenia masz jednak wpływ na to, co robisz ...
28,90  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,10 
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie m...
26,61  35,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,39 
Drogi Czytelniku, Kupując tę książkę, pomagasz chorym dzieciom. Autor całość honorarium pochodzącego ze sprzedaży książki przeznaczy na rzecz Oddziału Onkologii Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej). Dziękujemy wszystkim, którzy kupując książkę dołożą swoją "cegiełkę" do tego szczytnego celu! Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje s...
33,44  44,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,56 
Autor przeanalizował główne nurty podejmowane przez ,,Gazetę Wyborczą", tematy związane z udziałem Kościoła w życiu Polski m.in. zaangażowanie w politykę, konkordat, kwestię aborcji. Oparł się na bardzo bogatym materiale faktograficznym, ilustrując swój tekst wieloma cytatami - prześledził setki artykułów, 7 000 numerów pisma wydanych od 1989 r.Artur Dmochowski szuka odpowiedzi m.in. na pytania: Co łączy Adama Michnika z Jerzym Urbanem? Który z nich jest skuteczniejszy i dlaczego? Jakich metod u...
21,53  29,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,37 
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a także doskonały poradnik motywacyjny. Zawiera wiele anegdot z życia ludzi biznesu, nauki i sztuki, którzy dzięki determinacji i nieszablonowemu myśleniu osiągnęli wymarzone cele. Dodatkowo Kreatywnik szybko możesz zamienić w praktyczny notes wystarczy, że odwrócisz go na drugą...
15,84  22,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,16 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.