Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Gwoździem w mózg
-28%

Gwoździem w mózg

Leszek Stafiej

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Autor: Leszek Stafiej
Liczba stron: 162
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17,5x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566838
Gwoździem w mózg
Cena sugerowana przez wydawcę:
27,00
19,44
Oszczędzasz: 7,56

Opis

Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życia oraz często zaskakująco wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszące się do rynku, przedsiębiorczości, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniającej się wrażliwości społecznej, zachowań i preferencji konsumenckich, a przede wszystkim wzajemnych relacji międzyludzkich.
Felietony Gwoździem w mózg przestawiają rzeczywistość, którą potrafimy lekceważyć i czasem nam trudno ją zrozumieć, a jeszcze rzadziej zaakceptować oraz wyciągnąć odpowiednie korzyści. Autor ukazuje prawdziwy, niekiedy krytyczny obraz przemian i nowych postaw społecznych, wysnuwając z nich wnioski istotne nie tylko dla sztuki marketingu.
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.