Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
...tak na marginesie strategii
-37%

...tak na marginesie strategii

Marek Staniszewski

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Autor: Marek Staniszewski
Liczba stron: 160
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17,5x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566777
...tak na marginesie strategii
Cena sugerowana przez wydawcę:
36,00
22,75
Oszczędzasz: 13,25

Opis

Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens?
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna i co z tego wynika?
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.