Opis
Drogi Czytelniku,
Kupując tę książkę, pomagasz chorym dzieciom.
Autor całość honorarium pochodzącego ze sprzedaży książki przeznaczy na rzecz
Oddziału Onkologii Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej).
Dziękujemy wszystkim, którzy kupując książkę dołożą swoją "cegiełkę" do tego szczytnego celu!
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w wyznawców marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.
Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów...
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.
Z książki dowiesz się:
jak zmienić konsumentów w wyznawców swojej marki,
jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.
Kupując tę książkę, pomagasz chorym dzieciom.
Autor całość honorarium pochodzącego ze sprzedaży książki przeznaczy na rzecz
Oddziału Onkologii Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej).
Dziękujemy wszystkim, którzy kupując książkę dołożą swoją "cegiełkę" do tego szczytnego celu!
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w wyznawców marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.
Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów...
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.
Z książki dowiesz się:
jak zmienić konsumentów w wyznawców swojej marki,
jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.