Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Konsument wierny jak pies
-24%

Konsument wierny jak pies

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Liczba stron: 258
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2016
Format: 17,5x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566807
Konsument wierny jak pies
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,00
33,44
Oszczędzasz: 10,56

Opis

Drogi Czytelniku,
Kupując tę książkę, pomagasz chorym dzieciom.
Autor całość honorarium pochodzącego ze sprzedaży książki przeznaczy na rzecz
Oddziału Onkologii Dziecięcej Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Warszawie (przy ul. Litewskiej).
Dziękujemy wszystkim, którzy kupując książkę dołożą swoją "cegiełkę" do tego szczytnego celu!
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki.
Lojalność zmienia konsumentów z użytkowników produktów w wyznawców marki. Marki, która nie boi się dekoniunktury, konkurencji czy walki cenowej.
Dzięki lojalności Klientów marka zwiększa swój zasięg komunikacyjny i poszerza rynek zbytu za pomocą najlepszej możliwej reklamy rekomendacji. W ten sposób zdobywa często nowych, wiernych Klientów...
Maciej Tesławski do współtworzenia książki zaprosił przyjaciół praktyków marketingu. Dzięki temu publikacja staje się pełniejsza, przybierając formę rozmowy i wymiany doświadczeń wielu osób.
Z książki dowiesz się:
jak zmienić konsumentów w wyznawców swojej marki,
jakie narzędzia w tym celu wykorzystać,
jak stworzyć angażujący program lojalnościowy.
Konsument wierny jak pies to książka, która zapewnia wyłącznie praktyczną wiedzę na temat marketingu relacji, sposobów budowania lojalności i prawdziwie lojalnościowych programów.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.