Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMarketing
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
-28%

Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce

Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Liczba stron: 228
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2014
Format: 17,6x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788363566340
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce
Cena sugerowana przez wydawcę:
46,00
33,12
Oszczędzasz: 12,88

Opis

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.
Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.