KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
ISSN:
Nowość
Sztuka operatorska. Cinematography to klasyczny, zręcznie napisany przewodnik rzemiosła i artyzmu sztuki operatorskiej dla operatorów i reżyserów. Autorem książki jest niezwykle ceniony filmowiec - Blain Brown - reżyser, operator i scenarzysta, który jest również autorem fantastycznego podręcznika `Światło w filmie`. Podstawowym założeniem tej książki jest wprowadzenie w dziedzinę filmowania i sztuki operatorskiej w praktyce profesjonalnej zarówno w środowisku filmowym, jak i video, HD czy w każ...
54,10  69,00 
Oszczędzasz: 14,90 
33,52  39,90 
Oszczędzasz: 6,38 
W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku wszyscy umilkli i pozwolili usłyszeć dobywające się z rumowiska głosy rannych. Jak pokazana w telewizji radość psa, który usłyszał głos swojej pani na zgliszczach domu, gdzie na nią czekał. Jak ludzki gest zapisany na zdjęciu będącym ikoną pożarów lasów w Australii: p...
20,39  28,00 
Oszczędzasz: 7,61 
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany komunikat reklamowy, a druga niczego nie reklamuje, pozornie nie ma więc sensu, i dopiero odczytanie w szeregu lub cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej nadaje jej znaczenie i naprowadza odbi...
23,30  32,00 
Oszczędzasz: 8,70 
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw?
35,68  49,00 
Oszczędzasz: 13,32 
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczek...
32,93  42,00 
Oszczędzasz: 9,07 
Przekonanie o wielotrybowości komunikacji oznacza przyjęcie postawy metodologicznej otwartej na fakt, że dokonywany nieustannie przez człowieka proces nadawania znaczeń wykorzystuje różne systemy tryby semiotyczne. Komunikacja nie ogranicza się bowiem do wymiany komunikatów językowych, a zdolności komunikacyjne człowieka należy rozważać jako całość nieredukowalną do zachowania słownego. Takie podejście, określane niekiedy mianem multimodalnego, nie faworyzuje żadnego z systemów semiotycznych, ch...
20,39  28,00 
Oszczędzasz: 7,61 
Publikacja jest kompleksowym opracowaniem dotyczącym prawnych, społecznych, psychologicznych, kulturowych uwarunkowań prowadzenia negocjacji i mediacji w ramach działań podejmowanych przez organy władz publicznych, podczas toczących się postępowań cywilnych i karnych oraz już po wydaniu wyroku. Charakteryzuje ją przejrzysta struktura ułatwiająca poruszanie się w studiowanej tematyce, a nawiązania do dzieł literatury i zjawisk istotnych w kulturze pozwalają na łatwiejsze zapamiętanie treści. W dr...
57,75  69,00 
Oszczędzasz: 11,25 
Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie momentalnie sceny z wyginającą się łyżką? O tym właśnie jest ta książka. O obrazach. Gustavo Mercado stworzył niebywały przewodnik po środkach narracji filmowej, w którym na przykładach setek kadrów odkrywa tajemnice wizualnego snucia opowieści. Również opisane tu filmy są nietypowe i różnią się od tyc...
54,10  69,00 
Oszczędzasz: 14,90 
Jak bardzo polski przemysł filmowy różni się od kinematografii innych państw? Jakie pułapki czekają na początkującego, ale i doświadczonego kierownika produkcji? Ilu przedstawicieli zawodów filmowych różnych specjalizacji pracuje codziennie na planie filmowym? Czym różnią się od siebie budżet i kosztorys filmu? Do kogo warto zwrócić się z prośbą o dofinansowanie przedsięwzięcia? Dlaczego fiaskiem skończyły się plany budowy polskiego miasteczka filmowego? Czym oprócz stoickiego spokoju, skrupulat...
46,25  59,00 
Oszczędzasz: 12,75 
Tom 33. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różn...
29,26  39,00 
Oszczędzasz: 9,74 
Praca dr. Dariusza Krawczyka, oprócz niewątpliwych walorów naukowych, pozwalających na zdiagnozowanie stanu faktycznego prasy samorządowej na wybranym obszarze, dających również perspektywę dalszych badań (na przykład nad odbiorem komunikowania samorządowego na tym terenie), może być również użyteczna dla praktyków komunikacji lokalnej jako podręcznik zawierający najważniejszą wiedzę teoretyczną. ale przede wszystkim swego rodzaju poradnik dla wydawców prasy samorządowej....
22,40  25,00 
Oszczędzasz: 2,60 
Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery sfery: metodologię (M), etykę (E), teorię (T) i aplikację (w sumie: META); pretenduje ona do ro...
36,26  49,80 
Oszczędzasz: 13,54 
29,64  37,80 
Oszczędzasz: 8,16 
Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz produktu ze świata nowych mediów. Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech 140 znaków I cała litania, ...
11,72  34,90 
Oszczędzasz: 23,18 
Książka wyszła spod pióra najwybitniejszego badacza współczesnego polskiego systemu mediów profesora Tomasza Mielczarka. Jej czytelnik otrzyma pracę o ogromnej zawartości faktograficznej i skłaniającą do głębokich refleksji nad współczesnymi mechanizmami komunikacji masowej. Wywoła duże zainteresowanie wśród studentów dziennikarstwa, politologii i kulturoznawstwa. Bez wątpienia sięgną po nią uczestnicy życia politycznego i kulturalnego, znajdując w niej impuls do głębokich przemyśleń. - prof. zw...
28,39  39,00 
Oszczędzasz: 10,61 
36,40  50,00 
Oszczędzasz: 13,60 
39,40  46,90 
Oszczędzasz: 7,50 
O atrakcyjności książki, poza językiem, (...) decyduje kilka kwestii. Po pierwsze aktualność tematyki. Blogi nie okazały się być jedynie modą, ale stały się produktem medialnym, co Autorka zręcznie pokazuje. Drugą mocną stroną jest rzetelny przegląd literatury przedmiotu. Autorka przywołuje naukową literaturę światową oraz prace polskich badaczy. Taka teoretyczna podstawa służy Autorce do przedstawienia argumentacji budowanej na danych empirycznych (...). Autorka uwzględnia różne stanowiska i pu...
31,28  39,90 
Oszczędzasz: 8,62 
38,81  46,20 
Oszczędzasz: 7,39 
37,71  44,90 
Oszczędzasz: 7,19 
Książka Współczesne media media multimodalne sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w t...
26,34  33,60 
Oszczędzasz: 7,26 
Książka Współczesne media media multimodalne sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich ośrodków medioznawczych i językoznawczych zadają pytania o metodologię, naukowe podstawy, perspektywy poznawcze multimodalności, a autorzy, których prace znalazły się w części materiałowej, próbują pokazać, jak działają oparte na teorii multimodalności analizy i interpretacje. Komunikacyjny chaos, w którym funkcjonujemy co najmniej od kilkunastu lat, jest w zebranych w t...
27,99  35,70 
Oszczędzasz: 7,71 
33,52  39,90 
Oszczędzasz: 6,38 
32,93  42,00 
Oszczędzasz: 9,07 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.