Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
-28%

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

Praca zbiorowa

Wydawnictwo:UMCS
Autor: Praca zbiorowa
Liczba stron: 288
Oprawa: twarda
Rok wydania w Polsce: 2015
Format: 17,5x25 cm
EAN:9788377846674
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Cena sugerowana przez wydawcę:
35,70
25,70
Oszczędzasz: 10,00

Opis

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i ? przede wszystkim ? społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.