Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Badanie komunikacji vol. 2
-33%

Badanie komunikacji vol. 2

Wydawnictwo:Libron
Liczba stron: 272
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2019
Format: 230x140 mm
EAN:9788366445017
Badanie komunikacji vol. 2
Cena sugerowana przez wydawcę:
44,00
29,29
Oszczędzasz: 14,71

Opis

W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. ()
Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.