Szukaj Szukaj
KSIĄŻKILiteraturaMedioznawstwo
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...
-23%

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...

Agata Olszanecka-Marmola

Wydawnictwo:Adam Marszałek
Autor: Agata Olszanecka-Marmola
Liczba stron: 386
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2020
Format: 225x160x22 mm
EAN:9788381802253
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić...
Cena sugerowana przez wydawcę:
57,15
43,93
Oszczędzasz: 13,22

Opis

Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.