Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Jest alternatywa" jest książką o rzeczach już jak najbardziej możliwych, których nie zrobiliśmy przez następne 25 lat po upadku komunizmu. Rzeczach, bez których nasza wolność i nasza niepodległość są wciąż kruche. Zdaniem autora polska administracja publiczna, sądownictwo, obrona narodowa nie gwarantują nam miejsca w Europie, do jakiego aspirujemy. - Ani to Zachód, ani Wschód, jakbyś stanął w drzwiach - pisał o takiej sytuacji jeden z publicystów Drugiej Rzeczpospolitej. Nasza Trzecia trwa już d...
28,73  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,17 
Przeczytałeś książkę o teorii kadr i płac w firmie, ukończyłeś kurs, świetnie wiesz, z czym się wiąże zatrudnianie pracowników i jak obliczyć ich płace... ale w sumie jak zacząć pracę w programie kadrowo-płacowym? Niniejsza pozycja uzupełnia lukę na rynku wydawniczym i ograniczając teorię do minimum pokazuje, jak w praktyce prowadzić kadry i płace, korzystając z nowoczesnego programu Systim. W książce zachowano jedynie tyle teorii, ile potrzebne jest do rozpoczęcia pracy. W książce opisano wszel...
26,01  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,99 
Zobacz, jak skutecznie zarządzać pracą! Zwinne metodyki zarządzania projektami biją kolejne rekordy popularności. Scrum jest najbardziej rozpoznawalną spośród nich, jednak nie sprawdza się w każdym przypadku. Dlatego warto poznać inne sposoby radzenia sobie z projektami. Ta książka została poświęcona metodyce kanban specyficznej metodzie sterowania produkcją, opracowanej w latach pięćdziesiątych XX wieku w Japonii. Zaadaptowana do świata projektów IT, sprawdza się doskonale. Jeżeli chcesz poznać...
41,41  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,59 
Wspaniała kontynuacja bestsellerowego Kapitału w XXI wieku, jednej z najważniejszych książek ekonomicznych ostatnich lat. Thomas Piketty przedstawia w niej idee, które stały za wzrostem nierówności w minionym tysiącleciu, bada ideologiczne spory, które dały nam niewolnictwo, poddaństwo, kolonializm, komunizm oraz kapitalizm i w ten sposób ukształtowały losy miliardów ludzi. Wnioski z tego badania są następujące: postęp gospodarczy przez wieki polegał na walce o równość i edukację, a nie, jak się...
88,24  119,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 31,66 
Cel pracy i postawiony problem badawczy zdeterminowały jej strukturę. Monografia składa się z pięciu rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny, rozdział czwarty ma charakter metodyczny i stanowi wprowadzenie do opisu wyników badania zawartego w rozdziale piątym. W badaniu wykorzystano reprezentatywne mikrodane z programu Badań Statystycznych Statystyki Publicznej, realizowanego przez Główny Urząd Statystyczny nt. Innowacje w...
34,40  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,60 
Monografia () stanowi istotną pozycję na rynku wydawniczym. Będzie ona przydatna zarówno dla osób prowadzących badania na temat kapitału intelektualnego organizacji, jak i studentów zgłębiających tę złożoną materię. Z kolei jej aplikacyjne elementy i prezentowane wyniki badań własnych Autorów powodują, iż powinna spotkać się również z zainteresowaniem praktyków zarządzania, a w szczególności w kontekście analiz i dyskusji nad problemami rozwoju kapitału intelektualnego organizacji w warunkach tu...
31,74  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,16 
Praca wieloaspektowa, ukazująca zagadnienia kapitału ludzkiego i innowacyjności z punktu widzenia ich efektywnego wykorzystania w gospodarce i zarządzania przedsiębiorstwami. Autorzy omawiają te zagadnienia z różnego punktu widzenia, poczynając od polityki państwa w tym zakresie, poprzez instytucjonalne i organizacyjne uwarunkowania (jak sfera organizacyjna kapitału ludzkiego i innowacji, konsekwencje spóźnionych reform edukacji i nauki, niedopasowania szkolnictwa wyższego i nauki do potrzeb pra...
61,97  64,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,93 
Ze względu na nieustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki oraz zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i polityczne konieczne jest ciągłe monitorowanie zachodzących transformacji oraz szybka adaptacja do nowych warunków. Monitorowanie czynników kapitału regionalnego pozwala z dużym prawdopodobieństwem przewidywać zmiany i ich efekty, a na tej bazie podejmować odpowiednie działania. Podstawą w zarządzaniu inno...
43,78  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,12 
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych. Dlatego bardzo ważne jest, aby osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po stronie sprzedażowej) oraz kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacj...
47,22  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,68 
Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii. Dla osób, które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić może formę przypomnienia podstawowych zaga...
41,07  45,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,93 
Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Wyznaczanie kierunków Tworzenie wizji Wprowadzanie zmian Inspirowanie ludzi Żaden człowiek nie rodzi się przywódcą. Ten dar jest wynikiem nauki, pracy i ciągłego doskonalenia. Wspaniały lider to twórczy, odważny wizjoner, potrafiący pociągnąć za sobą rząd dusz. Jest gotowy do dużych poświęceń i nie boi się podejmować ryzyka. Pełen charyzmy, świetnie radzi sobie ze zmianą, a jednocześnie jest racjonalny i godny zaufania. Jeżeli ...
24,09  24,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,81 
Monigrafia stanowi kontynuację rozważań podjętyvh w kisążce Elementy stylu życia jako determinanty pracy w zespole (2020). W tej publikacji, podobnie jak w poprzedniej, autorki zaprezentowały wybrane wyniki prac badawczych zrealizowanych w ramach projektu w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wydzuału Zarządzania UŁ. Przedstawiły opinie kierowników i pracowników na temat wpływu stylu życia na proces kierowania zespołami....
39,40  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,50 
Książka stanowi wartościowy i oryginalny wkład, zarówno teoretyczny, jak też praktyczny, w rozwój problematyki zarządzania projektami: reprezentuje wysoki poziom merytoryczny i prezentuje nowoczesne, zgodne z poziomem światowym, podejście do omawianych zagadnień. Publikacja zawiera nastepujące zagadnienia: - zarządzanie projektem, - kierownik zespołu projektowego, - budowanie zespołu projektowego, - funkcjonowanie zespołu projektowego....
34,68  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 3,32 
Zespół projektowy w dążeniu do ideału Jakość została zdefiniowana już w starożytności. Platon określał ją jako pewien stopień doskonałości. I tu nic się nie zmieniło - im bliższy ideału produkt, tym wyższa jego jakość. Problem w tym, że każdy postrzega ów ideał nieco inaczej. Na gruncie programistycznym wysoka jakość może oznaczać co innego dla project managera, a co innego dla developera odpowiedzialnego za warstwę frontendu. Jeszcze inaczej do tematu podejdzie klient. W dużym projekcie, nad kt...
31,52  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,38 
Materiał pomocniczy dla studentów oraz prowadzących ćwiczenia wramach przedmiotu `Podstawy organizacji izarządzania` wwymiarze jednego semestru na pierwszym roku studiów. Skrypt w sposób skondensowany przedstawia najważniejsze informacje przekazywane na ćwiczeniach, stąd może stanowić użyteczne narzędzie do przygotowania siędo zajęć bądź powtórki materiału. Charakter uzupełniający wobec podstawowego podręcznika przedmiotu - do opanowania wiedzy z zakresu podstaw organizacji i zarządzania niezbęd...
20,42  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,48 
Kluczowe mierniki dokonań (Key Performance Indicators, KPI) odgrywają wiodącą rolę w zarządzaniu różnorodnymi organizacjami. Badania pokazują, że ich potencjał - mimo ogromnej popularności oraz wprowadzenia obowiązku raportowania przez określone podmioty - nie jest jednak w pełni wykorzystywany; problematyczny pozostaje sam dobór KPI na potrzeby zarządzania. Źródeł tego stanu rzeczy należy upatrywać w niejednoznaczności podstaw teoretycznych zarządzania dokonaniami (luka teoretyczna), w braku sz...
80,26  98,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,74 
80,26  98,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,74 
Menedżerowie do zadań specjalnych Dlaczego warto uczyć się zarządzania od strażaków, komandosów czy kierowników wypraw wysokogórskich? Jakie cenne rady mogą przekazać polskiemu menedżerowi szefowie ekspedycji ratunkowych? Ich ludzie delegowani są do najtrudniejszych zadań. Często ryzykują życiem. Na planowanie, wykonanie zadania i powrót z misji mają często bardzo mało czasu. A jednak odnoszą sukcesy. Jak to robią? Rafał Szczepanik twierdzi, że działają w najprostszy możliwy sposób. Pokazuje te...
33,83  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,17 
35,68  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,32 
"Praktyczny przewodnik "krok po kroku" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi o to, by była efektywnym narzędziem biznesowym pozwalającym firmie rentownie inwestować w coraz istotniejszy element przewagi konkurencyjnej, jakim są ludzie. Kierunek transformacji zarządzania szkoleniami jest więc oczywisty - maksymalna procesowość or...
40,54  52,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,96 
Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces prze...
42,06  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,94 
Kompetencja sieciowa to jedna z kompetencji potrzebna pracownikom na współczesnym rynku pracy oraz zatrudnionych w organizacjach sieciowych. Pozwala pracownikom nawiązywać i utrzymywać kontakty potrzebne do osiągania sukcesów w pracy. Mogą wykorzystywać szybko rozwijające się narzędzia i aplikacje teleinformatyczne tj. fora tematyczne, media społecznościowe, korespondencję mailową czy też kontakt telefoniczny a także kontakt bezpośredni, np. spotkania robocze, nieformalne, konferencje czy targi ...
42,76  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,24 
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazuj...
49,90  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,10 
Publikacja pozwoli zrozumieć, dlaczego inni ludzie przeżywają rzeczywistość odmiennie oraz: omawia najważniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji międzykulturowych spotykanych w polskiej i światowej literaturze dotyczącej zarządzania międzynarodowego, komunikacji międzynarodowej i kształcenia języków obcych na potrzeby rynku pracy; przedstawia nowe autorskie narzędzie (KKM) umożliwiające skuteczną i stosowną komunikację w globalnych, międzynarodowych zespołach projektowych; wychodzi naprze...
98,16  99,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 0,84 
Menedżerze: właścicielu firmy, dyrektorze, kierowniku, specjalisto HR! Książka, którą trzymasz w ręku, to Twoja lektura obowiązkowa. Nie tylko na dziś - także na jutro, pojutrze i na za dziesięć lat, ponieważ szefować firmie i ludziom w niej oznacza: stale dążyć do rozwoju. Zdobywać nową wiedzę w zakresie rekrutacji, szkoleń i coachingowego wsparcia pracowników, kompetencji miękkich oraz zarządczych czy wreszcie prawa pracy. Zdobyte informacje przed wdrożeniem ich w praktykę funkcjonowania organ...
40,72  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,28 
Zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw oferują interesujący obszar do dyskusji naukowych, szczególnie w aspekcie roli nowych technologii, nowych relacji wewnątrz- i międzyorganizacyjnych, automatyzacji procesów czy wirtualizacji. Digitalizacja, transformacja cyfrowa i gospodarka 4.0 to tylko wybrane przykłady terminów, które na stałe wpisały się w aktualną rzeczywistość naukową, biznesową i społeczną. Wyjaśnienie uwarunkowań, przebiegu oraz skutków transformacji cyfrowej, która zmienia strategie, lo...
72,89  89,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,11 
Głównym celem niniejszej monografii jest identyfikacja współczesnych kierunków rozwoju koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi w  obszarze kształtowania kompetencji pracowniczych. Ponadto zamierzeniem Autorów jest opracowanie katalogu tych kompetencji, które są aktualnie niezbędne do funkcjonowania organizacji w  gospodarce cyfrowej i  na silnie zmieniającym się rynku pracy. Autorzy koncentrują się na zagadnieniach związanych z  wyzwaniami, jakie rozwój Przemysłu 4.0 niesie dla obszaru zarządza...
47,65  59,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,25 
Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz n...
46,52  59,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,48 
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożąda...
42,85  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,15 
46,32  65,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 18,68 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.