Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu...
-29%

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu...

Monika Sulimowska-Formowicz

Wydawnictwo:Difin
Autor: Monika Sulimowska-Formowicz
Liczba stron: 270
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 17,6x25 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380855083
Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu...
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
42,06
Oszczędzasz: 16,94

Opis

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.