Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIZarządzanie
Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena..
-15%

Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena..

Agnieszka Springer

Wydawnictwo:Difin
Autor: Agnieszka Springer
Liczba stron: 284
Oprawa: broszurowa
Rok wydania w Polsce: 2018
Format: 16x23 cm
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788380855878
Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena..
Cena sugerowana przez wydawcę:
59,00
49,90
Oszczędzasz: 9,10

Opis

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.

Opinie

Inne tego autora

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.