Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Klasyfikacja Środków Trwałych (KŚT) jest usystematyzowanym wykazem środków trwałych (obiektów) służącym do celów ewidencyjnych, ustalania stawek odpisów amortyzacyjnych oraz badań statystycznych. Publikacja zawiera pełny tekst Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT 2016) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. (Dz.U. poz. 1864), obowiązującej od 1 stycznia 2017 r., w tym: - powiązania z KŚT 2010, - wykaz zmian wprowadzonych do KŚT 2016 w stosunku do KŚT 2010 wprowad...
124,28  157,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 33,22 
Niniejsza publikacja jest jedną z pierwszych poświęconych tematyce klientów instytucji pożyczkowych, analizie ich potrzeb finansowych oraz problemów związanych z ochroną prawną tych osób. Szybki rozwój rynku instytucji pożyczkowych nastąpił wskutek wprowadzenia nowych regulacji ostrożnościowych, które narzuciły bankom stosowanie bardziej restrykcyjnych zasad udzielania kredytów, w tym także kredytów dla osób fizycznych. W obliczu ograniczonego dostępu do źródeł finansowania bankowego nastąpił gw...
34,56  48,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,44 
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak pr...
34,45  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,45 
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje międz...
34,80  40,01 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,21 
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na...
12,68  14,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 2,22 
Praca i jej miejsce w systemie wartości pracownika ma niezwykle ważny wpływ na jego postawę - aktywność, przeciętność, bierność lub negację. Kluczowym wyznacznikiem sposobu postrzegania miejsca pracy jest charakterystyczny dla każdej organizacji swoisty klimat organizacyjny. Niniejsza książka jest syntetycznym ujęciem pojęcia klimat organizacyjny. Autorki zawarły w niej wyczerpujące odpowiedzi m.in. na poniższe pytania: Co stanowi istotę klimatu organizacyjnego oraz jakie jego składniki identyfi...
56,51  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,49 
Praca i jej miejsce w systemie wartości pracownika ma niezwykle ważny wpływ na jego postawę - aktywność, przeciętność, bierność lub negację. Kluczowym wyznacznikiem sposobu postrzegania miejsca pracy jest charakterystyczny dla każdej organizacji swoisty klimat organizacyjny. Zrozumienie istoty tego pojęcia wymaga głębokiej eksploracji, dostarczającej wielu pytań inspirujących do podejmowania kolejnych rozważań. Obraz klimatu organizacyjnego kreowany jest przez szereg determinant, wpływających na...
54,58  75,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,42 
Autor bestsellera Selling to VITO powraca, prezentując strategię pozwalającą odszukać VITO i zwrócić jego uwagę. Kim jest VITO? VITO to bardzo ważny członek firmy, który posiada zwierzchnictwo nad wszystkimi jej pracownikami. To on decyduje, czy proponowana przez ciebie transakcja zostanie zawarta. Jeśli nie przekonasz VITO, sprzedaż nie dojdzie do skutku, bez względu na to ilu szeregowych pracowników, stażystów i ekspertów twierdzi, że to znakomity pomysł. Czy kiedykolwiek w tajemniczy sposó...
35,93  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,97 
Integracja jest kluczowym pojęciem w procesie łączenia się banków spółdzielczych. Polega na łączeniu się kilku elementów w całość poprzez scalanie bądź syntezę mniejszych jednostek (struktur) w większe. Obecna sytuacja na rynku finansowym nie sprzyja rozwojowi banków spółdzielczych ich działanie utrudniają ciągłe zmiany ustawowe oraz nowo pojawiające się zagrożenia zewnętrzne wpływające na gospodarkę rynkową. Wymusza to na bankach konieczność wyboru pomiędzy dalszym samodzielnym działaniem a szu...
29,04  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,96 
Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji. Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji...
46,25  67,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,75 
Koncepcja kluczowych wskaźników ryzyka (KRI) wywodzi się z zarządzania ryzykiem instytucji finansowych. Monografia zawiera dopracowaną merytorycznie i analitycznie autorską propozycję wykorzystania tych miar w przedsiębiorstwach niefinansowych. Poruszono w niej problem m.in.: roli i znaczenia KRI w zarządzaniu ryzykiem, ogólnych ram identyfikacji KRI i zasad tworzenia systemu KRI w przedsiębiorstwie, właściwej budowy i interpretacji KRI, możliwości i kierunków budowy systemu KRI dla wsparcia zar...
40,75  56,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,25 
Książka Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej jest kontynuacją książki Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów. Podczas spotkania autorskiego w Palo Alto, w siedzibie US-Polish Trade Council, jedna z czytelniczek zapytała autorkę, dlaczego w Igrzyskach brakuje kobiet. Dlaczego stworzyła sztuczny podział damsko męski. Przypadkowo. Choć to prawda, że branża nowych technologii jest zdominowana przez mężczyzn. Coraz głośniej mówi się o nieła...
33,26  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 15,74 
"Książka przedstawia historię największych kobiet sukcesu, które zrobiły oszałamiającą karierę i piastują najwyższe stanowiska w różnych firmach. Na podstawie wielu doświadczeń zarówno kobiet-pionierek, jak też żyjących w obecnym świecie kobiet można stwierdzić, że prowadzenie biznesu przez kobiety nie jest proste, co nie znaczy, że jest niemożliwe. Najważniejsze jest to, aby kobiety () odczuwały poczucie własnej wartości i nie bały się podejmować decyzji (), a także by były przedsiębiorcze...
43,66  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,34 
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, opisuje historię dokonań naukowych kobiet. Dokumentując praktyki, osiągnięcia i zmagania uzdrowicielek, zielarek i innych prekursorek wiedzy, Autorzy przedstawiają historię kobiet naukowczyń, które z uporem i determinacją pozyskiwały dla siebie przestrzeń w zamkniętym męskim świecie nauki. Po niektórych z nich pozostał zaledwie dostrzegalny ślad w postaci czasem trudnej do zweryfikowania informacji, dygresji czy legendy. Jednakże niezależnie od tego, c...
40,02  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,98 
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje na...
37,26  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 17,64 
Przedstawiciel szkoły austriackiej w ekonomii, w poglądach na gospodarkę reprezentował stanowisko leseferystyczne. Twierdził, że niemożliwe jest racjonalne funkcjonowanie gospodarki planowej. Stanowisko to wywołało w okresie międzywojennym szeroką dyskusję teoretyczną...Książka Eamona Butlera jest najbardziej kompetentnym zbiorem myśli Ludwiga von Misesa, a więc pozycją nieocenioną dla studiów z zakresu ekonomii wolnorynkowej ...
15,97  21,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,03 
Decyzja Wielkiej Brytanii o rezygnacji z członkostwa w Unii Europejskiej oraz kryzys migracyjny, zdominowały w ostatnim czasie dyskusje, odbywające się w krajach członkowskich wspólnoty oraz jej instytucjach. Dlatego pojawiła się konieczność przygotowania piątego, znacząco zmienionego i uaktualnionego Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej. Nowe wydanie ma na celu aktualizację zagadnień, w kontekście obecnych wieloletnich ram finansowych 2014-2020 oraz innych procesów, jakie zaszły w rozwoju i fu...
46,82  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,18 
Publikacja jest cennym źródłem wiedzy na temat nowoczesnych osiągnięć w dziedzinie kompensacji szkód komunikacyjnych. Zawiera 18 rozdziałów opracowanych przez przedstawicieli nauki i praktyków z kraju i zagranicy; artykuły anglojęzyczne opatrzono obszernymi streszczeniami w języku polskim. Pierwsza część poświęcona jest rozwiązaniom o charakterze systemowym w zakresie kompensacji szkód wynikłych z wypadków samochodowych, w tym głównie systemom no-fault, stanowiącym atrakcyjną alternatywę dla tra...
35,93  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,97 
Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań emp...
35,28  49,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,72 
Książka jest próbą wskazania i opisania uwarunkowań, przebiegu oraz skutków transformacji cyfrowej, której jesteśmy świadkami. Digitalizacja, transformacja cyfrowa i gospodarka 4.0 to tylko wybrane przykłady terminów, które na stałe wpisały się w aktualną rzeczywistość naukową, biznesową i społeczną. Książka szczegółowo omawia: - zasoby i kompetencje organizacyjne we współczesnych naukach o zarządzaniu - kompetencje organizacyjne w tzw. nowej gospodarce - kompetencje organizacyjne w warunkach tr...
50,77  62,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,23 
67,99  79,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,81 
Przedsiębiorstwa, aby realizować swoje cele i móc się rozwijać, muszą być bezpieczne ekonomicznie. To bezpieczeństwo zależy od struktury i modelu biznesowego przedsiębiorstwa, jego pozycji na rynku oraz sposobu zarządzania. Równie ważne są zewnętrzne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju, specyficzne dla lokalizacji tego podmiotu gospodarczego. Są ściśle powiązane, a te endogeniczne zależą od egzogenicznych. Znajduje to odzwierciedlenie w poddanych analizie na kartach tej książki strukturalnych...
57,60  78,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,40 
Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim. Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli chcemy dogadać się z innymi. Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów...
13,69  39,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 25,31 
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmieniająca się dynamicznie rola komunikacji jest wynikiem oddziaływania wielu czynników i pojawiających się trendów, wśród których wiodące znaczenie mają: postępujące procesy globalizacji gospodarki, gwałtowny rozwój technologii informacyjnych i mediów społecznościo...
63,06  77,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,94 
35,02  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,88 
Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje jednostek samorządu terytorialnego z otaczającym je środowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem komuni...
30,63  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 4,27 
66,62  78,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,38 
,,Komunikacja w pracy" autorstwa Katarzyny Flont, to książka napisana prostym, zwięzłym, a jednocześnie fachowym i pełnym humoru językiem. Przybliża sprawdzone w praktyce metody porozumiewania się w różnych sytuacjach w pracy. Książka zawiera zadania, testy, krzyżówki, które sprawiają, że lektura staje się przyjemniejsza, a przyswajanie wiedzy szybsze i łatwiejsze. Książka przeznaczona jest dla kadry kierowniczej, handlowców, pracowników działu obsługi oraz dla trenerów prowadzących zajęcia z ef...
20,23  27,50 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 7,27 
Zarządzanie zespołem projektowym różni się znacząco od zarządzania zespołem operacyjnym. Zadaniem zespołu projektowego jest stworzenie unikalnego produktu lub zmodyfikowanie istniejącej procedury, procesu, systemu. Dlatego w pracy projektowej od zespołu wymagana jest elastyczność, kreatywność i efektywna koordynacja działań. Skuteczna komunikacja jest fundamentem pracy zespołu projektowego. Autorki przedstawiły strukturę procesów komunikacji w różnych metodykach zarządzania projektami. Dołączone...
56,03  77,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 20,97 
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Z jednej strony, coraz większym problemem staje się dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Z drugiej strony, zespół pracowników danego przedsiębiorstwa nie zawsze jest w stanie podołać wyznaczonym zadaniom. Konieczna jest współpraca międzyorganizacyjna, tworzenie zespołów złożonych ze specjalistów wielu współpracujących ze sobą organizacji. Inną przesłankę zmian w...
39,57  46,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,43 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.