Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
-28%

Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej

Barbara Sypniewska

Wydawnictwo:VIZJA PRESS&IT
Autor: Barbara Sypniewska
Liczba stron: 228
Oprawa: miękka
Język oryginału: polski
Rok wydania w Polsce: 2013
ISBN: 9788362855056
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788362855056
Kompetencje indywidualne w sprzedaży bezpośredniej
Cena sugerowana przez wydawcę:
49,00
35,28
Oszczędzasz: 13,72

Opis

Książka poświęcona jest wpływowi indywidualnych kompetencji pracowników na efekty działania w sprzedaży bezpośredniej. Przeprowadzona jest w niej pierwsza udana próba analizy zależności pomiędzy indywidualnymi kompetencjami a osiąganymi wynikami sprzedaży bezpośredniej zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Słusznie i sku-tecznie zastosowano w tym celu interdyscyplinarne podejście badawcze, wykorzystując wie-dzę z zakresu zarządzania, marketingu, psychologii i ekonomii. Wyniki badań empirycznych potwierdzają występowanie dużego wpływu kompetencji indywidualnych na efekty sprzedaży bezpośredniej. Pokazują istnieje określonego zbioru kompetencji, których znaczenie nasila się na coraz wyższych poziomach efektów działania , istnienie zbioru kompetencji wspólnych, dominujących w poszczególnych poziomach efektów, jak i mocno odróżniających się. Istotne jest też obalenie tzw. obiegowej prawdy o istnieniu specyficznych kompetencji w sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w formie marketingu wielopoziomowego. Jest to ważne z uwagi na kierunek, skalę i tempo rozwoju tej formy sprzedaży bezpośredniej. Zarówno ze względów poznawczych, jak i wdrożeniowych pozycja ta zasługuje na wnikliwą uwagę i wykorzystanie w pracy zawodowej wielu organizacji i sprzedawców.

Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Olejniczuk-Merty

Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.