Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes
39809201589KS
-15%

Klient zrobi to czego oczekujesz

Ferdinand Fournies

Autor: Ferdinand Fournies
Tłumacz: Dorota Piotrowska
Liczba stron: 84
Tytuł oryginału: WHY CUSTOMERS DON'T DO WHAT YOU WANT THEM TO DO
Język oryginału: angielski
Rok wydania w Polsce: 2005
Format: 17.0x24.0cm
ISBN: 8388931628
Dostępność:Produkt czasowo niedostępny
EAN:9788388931628
Klient zrobi to czego oczekujesz
Cena sugerowana przez wydawcę:
14,90
12,68
Oszczędzasz: 2,22

Opis

To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.


Opinie

Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.