Szukaj Szukaj
KSIĄŻKIDziedziny specjalistyczneEkonomia i biznes

Filtry

od do
Oprawa:
Język oryginału:
ISBN:
Książka w przystępny i systematyczny sposób przedstawia podstawowe modele opisujące procesy podejmowania decyzji. Po krótkim wstępie, trzy następne rozdziały opisują kolejno: sytuację decyzyjną pojedynczego decydenta, sytuację współzawodnictwa, tj. sytuację dwu albo więcej decydentów powiązanych ze sobą przez rezultaty swoich działań i nie chcących lub nie mogących współpracować, oraz najprostszą sytuację współpracy, w której powiązani decydenci mają dobrze określony wspólny interes. Formalne mo...
57,60  80,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 22,40 
Nowość
43,30  49,35 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,05 
Delegowanie & kontrolowanie Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania. Będziesz zaskoczony, jak efektywny stanie się zarządzany przez ciebie zespół, gdy opanujesz niezbędne umiejętności nauczane przez Briana Tracy. Ten nieodzowny przewodnik wyjawia 21 sprawdzonych w praktyce sposobów zwiększenia wydajności, m.in. wskazuje, jak:  - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykona...
18,92  24,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,98 
Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii....
24,09  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,81 
Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia ? sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty roz...
27,54  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,36 
Monografia Anny Korzeniowskiej pt. Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw domowych w krajach Unii Europejskiej podobieństwa i różnice jest pozycją zawierającą elementy nowatorskie i uzupełniającą lukę na polskim rynku wydawniczym. Porusza zagadnienia ważne z makro- i mikroekonomicznego punktu widzenia i dostarcza nowej wiedzy dotyczącej determinant kształtowania się oszczędności gospodarstw domowych w krajach Unii Europejskiej, która może być wykorzystana do skuteczniejszego kształtowa...
30,96  37,80 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,84 
Kupowanie się nawzajem, łączenie czy nawiązywanie strategicznej współpracy przez firmy stało się w ostatnich latach zjawiskiem powszechnym, stanowiącym codzienny element życia gospodarczego. Obserwatorzy rynku fuzji i przejęć czyli rynku, na którym zachodzą transakcje nabywania praw do sprawowania kontroli nad przedsiębiorstwami, dostrzegli, że popularność podejmowania działań z tego obszaru jest silnie zróżnicowana w czasie. Na światowych rynkach występują okresy, w których skala realizacji teg...
45,05  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,95 
Przedmiotem analizy niniejszej publikacji jest aparat skarbowy zajmujący się poborem podatków do budżetu państwa. W kompleksowy sposób zaprezentowano podstawy teoretyczne kosztu poboru podatków ponoszonych przez organy podatkowe. Dokonano selekcji poszczególnych kosztów rodzajowych i opisano, co wchodzi w ich skład przy działalności instytucji zajmującej się ściąganiem podatków. Szczególnym walorem publikacji jest przedstawienie: poziomu wpływów z podatków wnoszonych przez podatników w każdym z ...
49,14  60,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,86 
Książka prezentuje problematykę użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowej. Podjęto w niej próbę rozpoznania głównych czynników determinujących użyteczność informacji finansowych, prezentowanych w raportach finansowych z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb informacyjnych interesariuszy. Wśród omówionych tematów: znaczenie informacji dla użytkowników raportów finansowych, identyfikacja interesariuszy informacji finansowych tworzonych w systemie rachu...
45,05  55,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,95 
Monografia koncentruje uwagę na przedstawieniu metod monitorowania z perspektywy interesów właścicielskich wartości rynkowej spółek kapitałowych. Odnosi się przede wszystkim do charakterystyki możliwości wyodrębniania i późniejszej oceny czynników determinujących zmiany wartości rynkowej kapitałów własnych zaangażowanych w finansowanie wzrostu i rozwoju przedsiębiorstw znajdujących się w początkowej fazie cyklu działania w gospodarce. Fragment Wprowadzenia...
82,80  115,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 32,20 
Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano potencjał, innowacyjność, rentowność i płynność finansową, czyli ważniejsze czynniki wzrostu w teoretycznych modelach opisujących to zjawisko. Wzrost przedsiębiorstw może być pojmowany na wiele sposobów, przy czym na rynku kapitałowym co do zasady operuje się pojęciem wartości. Wzrost wartości zachodzi, ...
48,18  54,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 6,72 
39,40  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,50 
KAŻDEGO DNIA FIRMY, CHCĄC PRZETRWAĆ, PODEJMUJĄ NIEWŁAŚCIWE DZIAŁANIA. Kierują się dogmatami i najlepszymi praktykami, nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata rynek pozwalał, by taki bezmyślny, automatyczny wybór działał bez większych konsekwencji. Jednak otaczająca nas rzeczywistość gwałtownie się zmienia i to w tempie, na które nie wszyscy są przygotowani. "Detonuj!" to książka, której autorzy odwołują się do zachowań sprzecznych z intuicją, zachęcając organizacje do kwest...
34,14  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,76 
111,72  140,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 28,28 
57,75  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,25 
Diamenty to ciemność i jasność zarazem. Wyszlifowane okno wgłąb ludzkiego serca. Współczesna historia diamentów rozpoczęła się w 1869 r., pomimo że do tego momentu znaleziono już wiele słynnych kamieni. Wtedy to w Południowej Afryce miejscowy chłopiec znalazł na farmie wielki kryształ. Hart odtwarza dramatyczną historię gorączki, jaka wtedy powstała, a która przyniosła fortunę m.in. Cecilowi Rhodesowi, Ernestowi Oppenheimerowi czy niewielkiej postury poszukiwaczowi przygód Barney'owi Barnato. W ...
56,51  69,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,49 
Dlaczego Bitcoin [...] to intelektualny majstersztyk równie elegancki co profetyczny który wyszedł spod pióra erudyty biegłego w matematyce, informatyce, ekonomii, filozofii, inżynierii i naukach politycznych. [...] Vijay Boyapati w sposób zwięzły i przejrzysty przedstawia teorię pieniądza, anatomię Bitcoina, powody, które sprawiają, że góruje on nad poprzedzającymi go standardem złota i systemem walut dekretowych, oraz nadzieję, jaką przynosi on cywilizacji ludzkiej. Michael J. Saylor prezes i ...
29,36  39,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 10,54 
Błyskotliwa książka, od której niepodobna się oderwać. Dlaczego narody przegrywają odpowiada na pytania trapiące specjalistów od stuleci: dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne, dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, dostatek i głód?Co o tym decyduje? Kultura, klimat, położenie geograficzne? A może niewiedza, jak uprawiać politykę?Prosta odpowiedź brzmi: nie. Żaden z tych czynników nie jest determinantą wyznaczającą los społeczności, gdyby bowiem tak było, c...
37,92  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,98 
33,52  42,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 8,48 
W jakim stopniu obecny kryzys jest tak naprawdę spowodowany kryzysem w edukacji… lub też brakiem edukacji? I co rodzic może zrobić w domu, aby dać dziecku już na starcie finansową przewagę? Czego uczą was w szkole na temat pieniędzy? Świat się zmienia. Ta książka została napisana dla rodziców, którzy chcą przygotować swoje dzieci na spotkanie ze światem, do którego szkoła nie przygotowuje: z prawdziwym światem związanym z pieniędzmi....
53,23  69,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 16,76 
28,01  38,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,99 
Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać". Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku? Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim. Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient często może mieć poczucie, że traktuje się go jak produkt: jest ważny ...
25,69  34,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 9,21 
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando....
28,79  39,99 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,20 
Wszystkie podręczniki ekonomii mówią to samo. Pieniądz wynaleziono po to, by zastąpić uciążliwy i skomplikowany barter aby starożytni nie musieli już nosić swoich towarów na rynek. Problem z tą wersją historii? Nie ma cienia dowodu na jej prawdziwość. Antropolog David Graeber w porywający sposób odwraca utarte przekonania. Pokazuje, że pięć tysięcy lat temu, w okresie narodzin rolniczych imperiów, ludzie korzystali z rozbudowanych systemów kredytowych. Wtedy po raz pierwszy pojawiły też się społ...
60,76  79,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,14 
Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie. Dobra strategia – zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu – a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść na...
50,33  69,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 19,57 
Celem publikacji jest przedstawienie propozycji doskonalenia dobrowolnych ujawnień informacji finansowej w sprawozdaniach podmiotów gospodarczych oraz podkreślenie ich znaczenia w raporcie biznesowym w XXI wieku, a więc wskazanie na potrzebę kształtowania nowego modelu sprawozdawczości. Monografia zawiera wieloaspektowe omówienie problematyki doskonalenia współczesnej sprawozdawczości finansowej poprzez dodatkowe, dobrowolne ujawnienia informacji analizowanej w kontekście nowoczesnych trendów ra...
39,40  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 5,50 
Książka Raya Immelmana to powieść biznesowa o wartkiej, obfitującej w nagłe zwroty akcji i ciekawej, pouczającej fabule. Jej główny bohater, Greg Wright, musi sprostać postawionemu przed nim nieoczekiwanie trudnemu zadaniu i wyprowadzić z kryzysu fabrykę mikroprocesorów, będącą częścią dużego koncernu produkującego podzespoły komputerowe. Jeśli mu się nie uda, cały koncern będzie miał spore kłopoty. W nowym miejscu wszyscy rzucają mu kłody pod nogi, jednak on uparcie dąży do celu, mając u boku p...
32,33  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 12,57 
Czy jesteś dobrym szefem? Czy złym szefem? Czy twoi pracownicy - gdyby mieli wybór - chcieliby jeszcze kiedykolwiek dla Ciebie pracować? A co najważniejsze - czy masz pojęcie o tym, jak to jest dla Ciebie pracować? Trzy pytania: Jeżeli chcesz być Dobrym Szefem, o co musisz dzień w dzień dbać? Jeśli masz Złego Szefa, to co możesz z tym zrobić? Krótko mówiąc, czym charakteryzuje się Dobry Szef ... a jakie są najgorsze wady Złego Szefa? Dr Robert Sutton napisał Dobrego szefa, złego szefa, aby odpow...
35,93  49,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 13,97 
30,47  44,90 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 14,43 
Nowa książka z bestsellerowego cyklu profesora Kołodko! Profesor Grzegorz W. Kołodko – intelektualista i polityk, teoretyk i praktyk, autor prac opublikowanych w 26 językach. Najczęściej cytowany na świecie polski ekonomista. Uznany autorytet w dziedzinie teorii i praktyki rozwoju społeczno-gospodarczego. Doktor honoris causa i Honorowy Profesor ośmiu zagranicznych uniwersytetów. W latach 1994-97 i 2002-03 był wicepremierem i ministrem finansów, realizując program postępowych reform i strategię...
24,85  36,00 
Cena sugerowana przez wydawcę
Oszczędzasz: 11,15 
Ta strona wykorzystuje ciasteczka lub podobne technologie do przechowywania informacji. Brak zmiany w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej w naszej polityce prywatności.